3. Державна реєстрація шлюбу
Інформаційна картка
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 01-03
адміністративної послуги
«Державна реєстрація шлюбу»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1
|
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)
|
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/ |
2 |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них. Умови отримання послуги |
Але при цьому: Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого. Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається.
ПРИ ПОТРЕБІ:
|
3 |
Оплата |
Платно. Державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.).
БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ: ДКС України м. Київ/Колочавська сільська рада Поточний рахунок одержувача – UA258999980314050537000007139; Ідентифікаційний код одержувача - 04350777; Код бюджетної класифікації – 22090100 Призначення платежу – Державне мито
Від сплати державного мита звільняються категорії громадян: - громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи; - громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років; - громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років; - інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи; - інваліди I та II групи. |
4 |
Результат надання послуги |
Свідоцтво про шлюб (у двох екземплярах – по одному кожному з подружжя) |
5 |
Строк надання послуги
|
Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про реєстрацію шлюбу. За наявності поважних причин керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку. У разі вагітності нареченої, народження нею дитини, а також якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця, (в разі письмової заяви строк реєстрації переноситься та не може перевищувати одного року від дня подання відповідної заяви). |
6 |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
Особисто |
7 |
Акти законодавства щодо надання послуги |
|
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
адміністративної послуги
«Державна реєстрація шлюбу»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ п/п |
Етапи процесу надання послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання (протягом …. днів) |
|
1. |
Прийом і перевірка повноти пакета документів, відповідність їх оформлення вимогам законодавства. Роз’яснення умов та порядку проведення державної реєстрації актів цивільного стану. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го робочого дня |
|
2. |
У разі відповідності поданих документів вимогам законодавства, після встановлення особи заявника на підставі паспорта громадянина України, паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формується та реєструється заява, із використанням електронного цифрового підпису. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го робочого дня |
|
3. |
Після перевірки відомостей внесених до заяви, проставлення власного підпису заявником. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го робочого дня |
|
4. |
Формування справи, сканування документів, видрук та надання суб’єкту звернення опису прийняття документів (за необхідності - перевірка даних у загальнодержавних реєстрах) |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го робочого дня |
|
5. |
Розгляд заяви
|
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го робочого дня |
|
6. |
Видача суб’єкту звернення результату послуги |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го робочого дня |
|
|
Загальна кількість днів, необхідних для надання послуги, – 1
|
||||
|
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 1
|
||||
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує.