Мапа сайту - Колочавська громада, Закарпатська область, Хустський район
- Головна
-
Новини
- Не словом, а ділом: працівники Колочавської сільської ради гуртом прибрали зони відпочинку
- Шановні мешканці Колочавської територіальної громади!
- Щодо інформаційної підтримки безкоштовної інноваційної освітньої програми Train the Trainers
- Відбудеться українсько-угорський бізнес-форум в рамках програми Hungarian-Ukrainian Online Business Day 2021.
- Відбудеться 33-я Міжнародна агропромислова виставка «АГРО – 2021»
- Разом зробимо Колочаву чистою!
- За тиждень 70 жителів Колочавської ТГ вакцинувалися проти коронавірусу
- Колочавський ЦНАП працює для жителів громади
- Крокуси у Колочаві – туристичний магніт, який треба берегти
- Не станьте жертвою торгівлі людьми!
- Карпатська бджола буде збережена лише завдяки спільним зусиллями місцевих пасічників
- Шановні жителі Колочавської територіальної громади!
- Дотримання ЗУ «Про бджільництво» під час проведення обробки сільськогосподарських культур пестицидами
- Зроблено наступний крок до вирішення сміттєвої проблеми в Колочавській ТГ
- Вшанували пам'ять загиблого героя
- Молодь сама прийматиме рішення
- Кожній громаді потрібен проєктний менеджер
- Відбулося друге засідання виконавчого комітету Колочавської сільської ради.
- Робота в Ізраїлі!
- Послуги центру зайнятості стануть доступними в ОТГ
- Картка громади
-
ЦНАП
- Положення про ЦНАП
- Регламент
-
Перелік адміністративних послуг
- 1.РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
-
2.РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МЕШКАНЦІВ
- 1. Реєстрація місця проживання особи;
- 2. Зняття з реєстрації місця проживання особи;
- 3. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи;
- 4. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання;
- 5. Реєстрація місця перебування особи;
- 6. Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-те
- 7. Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
-
3.АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ
- 1. Надання тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу
- 2. Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
- 3. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею
- 4. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги
- 15. Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати –Героїня»
- 16. Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
- 17. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме
- 18. Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідаці
- 19. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
- 20. Надання державної допомоги при народженні дитини
- 21. Надання державної допомоги при усиновленні дитини
- 22. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
- 23. Надання державної соціальної допомоги на догляд
- 24. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідіністю
- 25. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю
- 26. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалдіністю
- 27. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування
- 28. Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною
- 29. Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
- 30. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям
-
4.НОТАРІАЛЬНІ ПОСЛУГИ
- 1. Посвідчення заповіту (крім секретного);
- 2. Скасування заповіту (крім секретного);
- 3. Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа;
- 4. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього;
- 5. Засвідчення справжності підпису на документі;
- 6. Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження тран
- 7. Видача довідки для оформлення спадщини.
- 5.ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ
- 6.ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ (МІСТОБУДУВАННЯ, БЛАГОУСТРІЙ, ЖИТЛО, ЗЕМЕЛЬНІ ТОЩО)
-
7.РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ
- 117. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
- 2. Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно;
- 3. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- 4. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- 5. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- 6. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно;
- 7. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду);
- 8. Заборона вчинення реєстраційних дій;
-
8.РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ
- 1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування);
- 2. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського
- 3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадськ
- 4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування);
- 5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
- 6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування);
- 7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
- 8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування);
- 9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування);
- 10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування);
- 11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування);
- 12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування);
- 13. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування);
- 14. Державна реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування);
- 15. Державна реєстрація фізичної особи підприємця;
- 16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- 17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- 18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням;
- 19. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- 20. Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
-
9.ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ
- 1. Проведення обов’язкової Державної експертизи землевпорядної документації;
- 2. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеного органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;
- 3. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно – територіальних одиниць;
- 4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;
- 5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
- 6. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);
- 7. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно – правовими актами, з видачею витягу;
- 8. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно – територіальних одиниць, з видачею витягу;
- 9. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;
- 10. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;
- 11. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру;
- 12. Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності;
- 13. Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок;
- 14. Видача висновку про погодження документації із землеустрою;
- 15. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- 16. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;
- 17. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призна
- 18. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу;
- 19. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- 20. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
- Галерея
- Контакти
-
Оголошення
- ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИПЛАТИ І ДОСТАВКИ ПЕНСІЙ ТА ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ
- Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою "Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників"
- Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Центр культурних послуг Колочавської сільської ради»
- Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу земельних ресурсів та просторового планування Колочавської сільської ради
- Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Колочавської сільської ради
- Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Колочавської сільської ради
- Повідомлення про подання декларацій!
- Керівний склад
-
Структура апарату сільської ради
- КЕРІВНИЙ СКЛАД
-
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА КУЛЬТУРИ
-
Позакласна та виховна робота
- Герої не вмирають!
- 26 лютого- День кримського спротиву російській окупації
- Відзначили 150 років з дня народження Лесі Українки
- Вшанування річниці бойових дій при Дебальцеві
- Інформаційно-просвітницька робота щодо захисту від сексуального насильства та сексуальної експлуатації
- "Знай і люби свій рідний край!"
- Вшанували пам'ять героїв битви під Крутами
- В єдності – сила!
- Документи
-
Позакласна та виховна робота
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності
- Загальний відділ
- Відділ економічного розвитку та інвестицій
- Відділ земельних ресурсів та просторового планування
- Відділ комунальної власності, містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та благоустрою
- Відділ управління персоналом та правової роботи
- Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
- Відділ туризму та комунікацій
- Відділ господарського забезпечення
- ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ
- ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
- СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
- Депутатський склад
- Регламент роботи
- Паспорт громади
- Бюджет громади
- Історична довідка
- Інформація для туристів
- Архів документів
- Міжнародна співпраця
- Анкетування громади
- СЛУЖБА 101