Мапа сайту - Колочавська громада, Закарпатська область, Хустський район
- Головна
-
Новини
- Профілактика сказу - пероральна імунізація диких тварин!
- Щоб огірки родили довго: рекомендації фахівців
- У Колочавській громаді відкрито нову огорожу навколо єврейського кладовища
- "Джура" в Колочавській громаді успішно стартувала !
- Дякуємо за допомогу БФ "Восток-СОС"
- У Колочавській громаді стартував проект «Людський вимір: ефективне управління за допомогою даних та залучення громад»
- З Днем вишиванки, українці!
- НЕБЕЗПЕЧНИЙ БУР’ЯН: АМБРОЗІЯ ПОЛИНОЛИСТА
- Поява шкідників на самшиті ( бузпанку)
- В Колочавській громаді пройшла комунікаційна зустріч- форум щодо транскордонної співпраці та підвищення фінансової спроможності громад
- Учням Колочавських закладів освіти розповіли про світлове забруднення
- Що потрібно знати купуючи насіння с/г культур та садивний матеріал
- У Колочавській громаді привітали мамів з прийдешнім святом Дня матері
- Проєкт з організації безкоштовного онлайн-інтенсиву “Від Слів до Дій vol.3: українська армія edition” для екскомбатанток, жінок-військових та членів родин військових
- Карпатська терапія для ВПО Колочавської громади
- До нас приїхав театр!
- Паски з Колочавської громади поїхали на передову
- З 1 квітня діє новий Порядок заповнення «Призначення платежу» платіжної інструкції
- Екскурсійна поїздка для ВПО: день вражень
- В Україні з 1 квітня діє "рибна" заборона: таблиця штрафів
- Картка громади
-
ЦНАП
- Положення про ЦНАП
- Регламент
-
Перелік адміністративних послуг
- 1.РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
-
2.РЕЄСТРАЦІЯ / ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МЕШКАНЦІВ
- 1. Реєстрація місця проживання особи;
- 2. Зняття з реєстрації місця проживання особи;
- 3. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи;
- 4. Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання;
- 5. Реєстрація місця перебування особи;
- 6. Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-те
- 7. Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
-
3.АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ
- 1. Надання тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу
- 2. Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
- 3. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею
- 4. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги
- 5. Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати –Героїня»
- 6. Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
- 7. Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме
- 8. Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідаці
- 9. Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям
- 10. Надання державної допомоги при народженні дитини
- 11. Надання державної допомоги при усиновленні дитини
- 12. Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування
- 13. Надання державної соціальної допомоги на догляд
- 14. Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідіністю
- 15. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю
- 16. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалдіністю
- 17. Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування
- 18. Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною
- 19. Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
- 20. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям
-
4.НОТАРІАЛЬНІ ПОСЛУГИ
- 1. Посвідчення заповіту (крім секретного);
- 2. Скасування заповіту (крім секретного);
- 3. Видача дубліката, посвідченого органом місцевого самоврядування, документа;
- 4. Засвідчення вірності копії (фотокопії) документа і виписки з нього;
- 5. Засвідчення справжності підпису на документі;
- 6. Посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, крім довіреностей на право розпорядження нерухомим майном, довіреностей на управління і розпорядження корпоративними правами та довіреностей на користування та розпорядження тран
- 7. Видача довідки для оформлення спадщини.
- 5.ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ
-
6.ІНШІ ПИТАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ (МІСТОБУДУВАННЯ, БЛАГОУСТРІЙ, ЖИТЛО, ЗЕМЕЛЬНІ ТОЩО)
- 1. Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна;
- 2. Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна;
- 3. Видача ордеру на видалення зелених насаджень;
- 4. Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові;
- 5. Видача (продовження дії) дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
- 6. Погодження проведення салютів, феєрверків, інших заходів з використанням вибухових речовин і піротехнічних засобів;
- 7. Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування;
- 8. Надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів, сфера екологічного впливу функціонування яких включає відповідну адміністративно-територіальну одиницю;
- 9. Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства;
- 10. Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма 3ДФ);
- 11. Погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління;
- 12. Присвоєння статусу особи гірського населеного пункту;
- 13. Видача посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту;
- 14. Видача виписки з погосподарської книги;
- 15. Надання дозволу на виготовлення проектно-кошторисної документації на газифікацію;
- 16. Надання матеріальної допомоги громадянам;
- 17. Надання допомоги на поховання деяких категорій осіб;
- 18. Видача довідки про склад сім’ї призовника;
- 19. Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві (ОСГ)
- 20. Надання дозволу на розробку детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану населеного пункту;
-
7.РЕЄСТРАЦІЯ НЕРУХОМОСТІ
- 1. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
- 2. Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно;
- 3. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
- 4. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- 5. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
- 6. Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно;
- 7. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду);
- 8. Заборона вчинення реєстраційних дій;
-
8.РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕСУ
- 1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування);
- 2. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського
- 3. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадськ
- 4. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування);
- 5. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування)
- 6. Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування);
- 7. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування)
- 8. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування);
- 9. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування);
- 10. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування);
- 11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування);
- 12. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування);
- 13. Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування);
- 14. Державна реєстрації припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування);
- 15. Державна реєстрація фізичної особи підприємця;
- 16. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- 17. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- 18. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням;
- 19. Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- 20. Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
-
9.ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ
- 1. Проведення обов’язкової Державної експертизи землевпорядної документації;
- 2. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеного органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу;
- 3. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно – територіальних одиниць;
- 4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель;
- 5. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території);
- 6. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);
- 7. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно – правовими актами, з видачею витягу;
- 8. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно – територіальних одиниць, з видачею витягу;
- 9. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу;
- 10. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою;
- 11. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копії документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру;
- 12. Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності;
- 13. Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок;
- 14. Видача висновку про погодження документації із землеустрою;
- 15. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- 16. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу;
- 17. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призна
- 18. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу;
- 19. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- 20. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру;
- Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)
-
Галерея
-
Фотогалерея
- Краєвиди Колочави
- День Державного Прапора та 30-річчя Незалежності України 2021 р.
- "Освітянський форум" 27-28 серпня 2021 року
- Екологічна акція на Вільшанському водосховищі
- Екологічна акція "Разом зробимо Колочаву чистою!"
- Фестиваль "Проводи отар на полонини" 06.06.2021 р.
- "Карпатський фестиваль меду" 04.05.2021 р.
- Фестиваль ,,Воскресни, писанко!"
- Молодіжний етнофестиваль "Верховинське літо" 19-20 червня 2021 р.
- с.Негровець
- Прибирання Вільшанського водосховища
-
Відеогалерея
- Колочава отримала пожежну техніку з Польщі
- Волонтери Колочавської громади допомагають переселенцям
- День єднання!
- Колочава колядує!
- Становлення архівного відділу Колочавської ТГ
- Реконструкція церкви в Колочаві
- «Бункер Штаєра» в Колочаві
- Музеї Колочави
- 27 листопада - День пам'яті жертв голодоморів
- День Гідності та Свободи
- Вільні творити майбутнє!
- Відходам у громаді не місце!
- Нарада по вакцинації в Колочавській громаді
- Концерт духовної музики у церкві Святого Духа в селі Колочава
- «Козацькому роду нема переводу»!
- Флеш-моб у Колочаві «Козацькому роду нема переводу»!
- Екологічний ролик "День Довкілля"
- Культурно-мистецький центр "Амфітеатр" запрацював у Колочаві
- Вершина 2021
- Святкування 30-річчя Незалежності України в Колочавській громаді
-
Фотогалерея
- Контакти
-
Оголошення
- Організація роботи зі зверненнями громадян у Колочавській сільській раді
- Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області ІНФОРМУЄ
- Оголошення конкурсу між підприємцями на надання послуги харчування закладам освіти Колочавської територіальної громади
- Розпорядження про проведення сесії Колочавської сільської ради
- ЗАБОРОНА ВИЛОВУ РИБИ ПІД ЧАС НЕРЕСТУ
- Розпорядження про скликання сесії
- Визначено переможця у конкурсі на присвоєння статусу опорного закладу Колочавської сільської ради
- ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти Колочавської сільської ради - 30 червня 2022 року
- Свідчення Про військові злочини росії.
- Компанія, підприємство чи ФОП, які працюють на території України та на сьогодні хочуть і мають можливість взяти участь в проекті та допомогти українцям
- Схема руху мешканців села населених пунктів Колочавської ТГ до захисної споруди цивільного захисту.
- Розпорядження про невідкладні заходи для забезпечення оборони захисту безпеки населення району та інтересів держави
- Розпорядження Про заборону поселення чоловіків від 18 до 60 років в умовах воєнного стану
- Розпорядження Про створення груп патрулювання та перевірки внутрішньо переміщених осіб
- Розпорядження Про заборону продажі на території Колочавської ТГ алкогольних напоїв
- Розпорядження Про введення в дію плану цивільного захисту Колочавської сільської ради на особливий період
- Про скликання позачергової сесії
- Розпорядження про скликання чергової VII сесії
- Оголошення конкурсу на визначення опорного закладу
- Про скликання VІ сесії VIII скликання
- Керівний склад
-
Структура апарату сільської ради
- КЕРІВНИЙ СКЛАД
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності
- Загальний відділ
- Відділ економічного розвитку, інвестицій та підтримки підприємництва
- Відділ земельних ресурсів, екології та просторового планування
- Відділ архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та благоустрою
-
Відділ управління персоналом та правової роботи
- Очищення влади
-
Інформаційні матеріали
- Запрошуємо взяти участь в онлайн-опитуванні з питань публічної служби в Україні
- Електронне декларування 2022.Що потрібно знати, якщо ви створили нову декларацію на основі попередньої?
- НАЗК повідомило, де шукати інформацію, яку потрібно вказати в електронній декларації
- НАЗК затвердило нову форму електронної декларації для посадових осіб органів місцевого самоврядування
- Основні завдання відділу
- Відділ «Центр надання адміністративних послуг»
- Відділ туризму та комунікацій
- ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ
- ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
- СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
- Архівний відділ
- Бюро військового обліку та реєстрації
-
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту та культури
-
Позакласна та виховна робота
- У Колочавській громаді впроваджується пілотний проєкт "Спеціаліст з безпеки в освітньому середовищі"
- З метою попередження булінгу в школах громади, з учнями проведено інформаційно-роз'яснювальну роботу
- Звіт про проведені заходи в громаді з відзначення 84 -ї річниці проголошення Карпатської України
- У Колочавській громаді створюють клас безпеки
- Куди і як звертатись щодо порушень прав учасників освітнього процесу в школі?
- Заходи до Дня спротиву окупації АР Крим та м. Севастополь
- У Колочавських ЗЗСО вшанували учасників Революції Гідності та пам’ять Героїв Небесної Сотні
- У Колочавських ЗЗСО вшанували учасників Революції гідності та пам’ять Героїв Небесної Сотні
- У Колочавській ТГ вшанували воїнів-інтернаціоналістів
- В Колочавській громаді змагалися шахісти
- Виставка-конкурс "Знай і люби свій рідний край!"
- У Колочавській ТГ вшанували пам'ять Героїв Крут
- Відзначення Дня Соборності України та 76-ї річниці утворення Закарпатської області у складі України у Колочавських закладах загальної середньої освіти
- В усіх закладах загальної середньої освіти Колочавської територіальної громади, проведено численні заходи, присвячені Дню Гідності та Свободи
- 15 листопада пройшла інтелектуальна гра «Що?Де?Коли?» серед учнів ЗЗСО Колочавської ТГ
- 29-31 жовтня пройшов Всеукраїнський семінар-тренінг "Школа виховників Джур" в Закарпатській області
- Відбулось засідання міжшкільного методоб'єднання на базі Колочавського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2
- Футбольна команда "Верховиночка" вийшла на міжнародний рівень!
- У Колочавських ЗЗСО пройшли урочисті заходи, присвячені до Дня захисника й захисниці України та Дня українського козацтва
- Інформація про проведення в закладах загальної середньої освіти Колочавської територіальної громади заходів, пов’язаних з 80-ми роковинами трагедії Бабиного Яру
-
Документи
- Замовлення підручників 10 клас
- Замовлення підручників
- Замовлення підручників для 1 класу
- Ліцензія Колочавського ЗДО№4
- Акт оцінки будівлі_Негровець
- Акти обстежень найпростіших укриттів Колочавських закладів освіти
- Організація навчального процесу у 2022-2023 н.р.
- Замовлення підручників для 5 класу
- Замовлення підручників 9 кл.
- Замовлення підручників для шкіл
- Замовлення підручників на школи - 4 клас
- Рішення про передачу Колочавських навчальних закладів
- ОЛІМПІАДИ,КОНКУРСИ, МАН
- Сектор методичного супроводу відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту
- Відділення позашкільної роботи відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту
- ЗНО
-
Позакласна та виховна робота
- Депутатський склад
- Регламент роботи
- Паспорт громади
- Для бізнесу
-
Стратегія громади
- Відбулося ІV засідання Робочої групи по розробці Стратегії розвитку Колочавської громади.
- Колочавська громада активно працює над Стратегією розвитку
- Завтра, 9 вересня відбудеться перше засідання робочої групи з розробки Стратегії розвитку Колочавської територіальної громади!
- Розпочато процес розробки та реалізації проєкту Стратегії розвитку громади!
- Бюджет громади
- Центр надання соціальних послуг
- Центр культурних послуг
- Інформація для туристів
- Історична довідка
-
Архів документів
- Проекти рішень сесій
- Рішення сесій
- Проекти рішень виконкому
- Рішення виконкому
-
Міжнародна співпраця
- Десятки сімей ВПО в Колочавській громаді отримали нове житло
- У Колочавській громаді ремонтують житло для ВПО
- Регулярна допомога друзів з Чехії
- Чергова допомога прибула до Колочавської громади з Чеської Республіки
- В Культурно-мистецькому центрі підвели підсумки проєкту "Світ карпатських розет"
- Колочавська амбулаторія отримала від чехів автомобіль «Shkoda Fabia»
- У Колочаві під час молодіжного етнофестивалю відкрили культурно-мистецький центр
- Запрошуємо на онлайн-участь в майстернях з виробництва свічок з бджолиного воску!
- «Колочавські Медові Стежки» - новий пішохідний маршрут
- У Колочаві вперше пройшов Карпатський фестиваль меду!
- Колочавський центр культури Карпат майже добудовано!
- Карпатська бджола буде збережена лише завдяки спільним зусиллями місцевих пасічників
- Договори про співпрацю
- У центрі Колочави звели центр культури Карпат
- Карпатський мед має бути від карпатської бджоли!
- У Колочаві відкрили атракційне бджолине поселення
- Анкетування громади
-
Регуляторна діяльність
-
Чинні регуляторні акти
- ПОРЯДОК відшкодування витрат на копіювання, друк, сканування документів, що надаються за запитами на інформацію
- Туристичний збір
- Ставки на нерухоме майно
- Ставки земельного податку
- Правила благоустрою
- Ставки єдиного податку для фізичних осіб-підприємців I групи платників єдиного податку
- Ставки податку на нерухоме майно
-
Проекти регуляторних актів
- План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2023 рік
- План діляльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2022 рік
- Про встановлення розміру ставки туристичного збору на території Колочавської сільської ради
- «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Колочавської сільської ради»
- Про встановлення ставок із сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки на території Колочавської сільської ради
- Про встановлення норм витрат на копіювання, друк, сканування документів, що надаються за запитом
- Про встановлення ставок із сплати земельного податку на території Колочавської сільської ради
- Про встановлення розмірів ставок єдиного податку для фізичних осіб – підприємців на території Колочавської сільської ради
- Перегляд регуляторних актів
- Інформаційне повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
- Інформаційне повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту –рішення
- Інформаційне повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
- Інформаційне повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту –рішення
- Інформаційне повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акту
- Повідомлення копіювання
- Про затвердження плану діяльності з підготовки регуляторних актів
-
Чинні регуляторні акти
- Публічна інформація
- Публічні закупівлі
-
Служба 101
- У ДСНС РОЗРОБИЛИ ПОСІБНИК З ЕВАКУАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ
- ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ ТА ГОСТІ НЕ СПАЛЮЙТЕ СУХУ РОСЛИННІСТЬ!
- Рятувальники закликають дотримуватися пожежної безпеки під час святкування Великодніх свят
- Будьте обережні при виявленні вибухонебезпечних предметів!
- УВАГА! НЕ СПАЛЮЙТЕ СУХУ РОСЛИННІСТЬ!
- ЗАХОДИ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ В ПОБУТІ
- Рятувальники і лісники провели спільні навчання з ліквідації пожежі в лісі
- Безоплатна правова допомога
- 3D-тури