A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

3. Державна реєстрація шлюбу

Дата: 09.02.2021 13:53
Кількість переглядів: 128

                                                                 Інформаційна картка

                                                                                                    «Затверджено»

                                                                                                     Рішенням  виконавчого  комітету

                                                                                                Колочавської  сільської  ради

                                                                                                   від 22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 01-03

адміністративної послуги

«Державна реєстрація шлюбу»

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

 

 

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них.

Умови отримання послуги

  1. Заява про державну реєстрацію шлюбу (встановленого зразка), подана особисто жінкою та чоловіком.
    1. Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про державну реєстрацію шлюбу, таку заяву, справжність підпису(ів) на якій засвідчено нотаріально, можуть подати їх представники. Повноваження представника мають ґрунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності;

Але при цьому: Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого. Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається.

  1. Паспорти громадян України (паспортні документи іноземця, особи без громадянства) жінки та чоловіка, в  разі  подання  документів  складених    іноземною  мовою до  них   додається  переклад  тексту  на  українську  мову , засвідчений  належним  чином;
  2. Документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати  державного мита;

ПРИ ПОТРЕБІ:

  1. Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний);
  2. Рішення суду про зниження шлюбного віку(  в  разі  звернення  осіб,  які  не  досягли  18-річного   віку). Документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку).

3

Оплата

Платно.

Державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.).

 

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:

ДКС України м. Київ/Колочавська сільська рада

Поточний рахунок одержувача –

UA258999980314050537000007139;

Ідентифікаційний код одержувача  -  04350777;

Код бюджетної  класифікації – 22090100

Призначення платежу – Державне мито

 

Від сплати державного мита звільняються категорії громадян:

- громадяни, віднесені до першої та другої категорій постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- громадяни, віднесені до третьої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення не менше трьох років;

- громадяни, віднесені до четвертої категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

- інваліди Великої Вітчизняної війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

- інваліди I та II групи.

4

Результат надання послуги

Свідоцтво про шлюб (у двох екземплярах – по одному кожному з подружжя)

5

Строк надання послуги

 

Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про реєстрацію шлюбу.

За наявності поважних причин керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку.

У разі вагітності нареченої, народження нею дитини, а також якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця,  (в  разі    письмової  заяви    строк реєстрації переноситься  та  не  може  перевищувати  одного  року  від  дня  подання  відповідної  заяви). 

6

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто

7

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Сімейний кодекс України (статті 27-37);
  2. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» (стаття 14);
  3. Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993       № 7-93 «Про державне мито»;
  4. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 06.05.2020 № 1590/5/).

 

                                                                                                                                         «Затверджено»

                                                                                                                        Рішенням  виконавчого  комітету

                                                                                                                        Колочавської  сільської  ради

                                                                                                                         від 22  жовтня  2020 року  № 42

 

Технологічна картка

адміністративної послуги

«Державна реєстрація шлюбу»

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

п/п

Етапи процесу надання послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання

(протягом …. днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакета документів,  відповідність їх оформлення вимогам законодавства. Роз’яснення умов та порядку проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

2.

У разі відповідності поданих документів вимогам законодавства, після встановлення особи заявника на підставі паспорта громадянина України, паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формується та реєструється заява, із використанням електронного цифрового підпису.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

3.

Після перевірки відомостей внесених до заяви, проставлення власного підпису заявником.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

4.

Формування справи, сканування документів, видрук та надання суб’єкту звернення опису прийняття документів (за необхідності - перевірка даних у загальнодержавних реєстрах)

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

5.

Розгляд заяви

 

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

6.

Видача суб’єкту звернення результату послуги

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

 

Загальна кількість днів, необхідних для надання послуги, – 1

 

 

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 1

 

           

 

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь