Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

7. Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

Дата: 10.02.2021 11:07
Кількість переглядів: 1419

                                                          Інформаційна картка

                                                                                                                            “Затверджено”

                                                                                                                 Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                 Колочавської  сільської  ради

                                                                                                                           від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 02-07

адміністративної  послуги

«Видача довідки про склад сім’ї або

зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб»

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Інформація про ЦНАП

(місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява (форма додається);
  2. Паспорти зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;
  3. Свідоцтва про народження зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку дітей;
  4. Свідоцтво про шлюб або розірвання шлюбу (в разі відсутності відповідних записів в документі, що посвідчує особу);
  5. Документ про право власності на житло, домоволодіння – для приватного, приватизованого житла (за наявності)

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

5.

Строк надання послуги

В день звернення

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи).

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (стаття 4).
  2. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 №204 «Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулись за призначенням усіх видів соціальної допомоги та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб».

 

 

 

 

                                                                                                                            “Затверджено”

                                                                                                                  Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                  Колочавської  сільської  ради

                                                                                                                           від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

Технологічна  картка

«Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих

у житловому приміщенні/будинку осіб»

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1

Прийом і перевірка повноти пакета документів, завіряння копій документів, реєстрація послуги, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання. Заповнення облікових документів, необхідних для реєстрації місця проживання

Внесення інформації про подані документи до  інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

 

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-ого дня

2

Перевірка відомостей про реєстрацію місця проживання осіб, зазначених у заяві.

Прийняття рішення про видачу довідки/відмову у видачі довідки.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом  дня

3

3а. У разі позитивного рішення за п.2 – оформлення довідки встановленої форми, до якої вносяться дані осіб, зазначених у заяві.

3б. У разі негативного рішення за п.2 – внесення до заяви запису про відмову із зазначенням відповідних підстав.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом  дня

4

Внесення інформації про результат надання адміністративної послуги до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом  дня.

5.

 Видача суб’єкту звернення результату послуги..

 

Адміністратор ЦНАП

В

 Протягом    дня.

 

Загальна кількість днів надання послуги – 1 робочий день

Загальна кількість днів передбачена законодавством – 1 робочий день

                *-після запровадження в ЦНАПі.

 

        Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь