1. Реєстрація місця проживання особи;
Інформаційна картка
“Затверджено”
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 02-01
адміністративної послуги
«Реєстрація місця проживання особи»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1. |
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)
|
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/ |
2. |
Перелік документів необхідних для надання послуги та вимоги до них |
Для інших осіб один з наступних документів: - посвідка на постійне проживання, - посвідка на тимчасове проживання, - посвідчення біженця, - посвідка особи, яка потребує додаткового захисту, - посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
- право на проживання в житлі - ордер , свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду , яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи; У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників); - право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи (встановленого зразка), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Мінсоцполітики (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах); - проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині (встановленого зразка), видана командиром військової частини (для військових, крім військовослужбовців строкової служби). Крім того, додатково подаються:
- особи, документовані паспортом громадянина України у формі картки - особи, документовані свідоцтвом про народження, які здійснювали реєстрацію або зняття з реєстрації попереднього місця проживання з 04.04.2016. У разі подання заяви представником особи додатково подаються: - документ, що посвідчує особу представника; - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами). Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників. У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). |
3. |
Оплата |
Адміністративний збір: - у разі звернення особи протягом встановленого Законом строку (30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання. При реєстрації новонароджених дітей – протягом 3 місяців з дня реєстрації народження) – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 1600 грн. (13,60 грн.); - у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 1600 грн. (40,80 грн.). У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу.
БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ: ДКС України м. Київ/Колочавська сільська рада Поточний рахунок одержувача – UA 928999980334109879000007139; Ідентифікаційний код одержувача - 04350777; Код бюджетної класифікації – 22012500 Призначення платежу – Реєстрація місця проживання |
4. |
Результат надання послуги |
|
5. |
Строк надання послуги |
В день звернення |
6. |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи). |
7. |
Акти законодавства щодо надання послуги |
|
“Затверджено”
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
«Реєстрація місця проживання особи»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ з/п |
Етапи надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія |
Термін виконання, (днів) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Прийом і перевірка повноти пакета документів, завіряння копій документів, реєстрація послуги, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання. Заповнення облікових документів, необхідних для реєстрації місця проживання Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом дня |
2 |
Прийняття рішення про реєстрацію місця проживання особи/відмову в реєстрації. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом дня |
3 |
3а. У разі позитивного рішення за п.2 - внесення відомостей про реєстрацію місця проживання до паспортного документа шляхом проставлення відповідного штампа. 3б. У разі відмови в реєстрації (за п.2) – внесення запису про підставу відмови до заяви. 3в. У разі реєстрації місця проживання особи, яка не досягла 16 років, або особи, яка документована паспортом громадянина України у формі картки (зразка 2015 року) (за п.2) – оформлення довідки про реєстрацію місця проживання. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом дня |
4 |
Внесення інформації про результат надання адміністративної послуги до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом дня |
5. |
Видача суб’єкту звернення результату послуги (у разі відмови в реєстрації особі також повертається заява із зазначеною підставою відмови). |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом дня
|
Загальна кількість днів надання послуги – 1 робочий день |
||||
Загальна кількість днів передбачена законодавством – 1робочий день |
*-після запровадження в ЦНАПі.
Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.