Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

21. Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.

Дата: 10.02.2021 13:54
Кількість переглядів: 409

                                                              Інформаційна картка

                                                                                      

                                                                                                                                       “Затверджено”

                                                                                                                          Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                    Колочавської сільської ради

                                                                                                                                    від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 08-21

адміністративної  послуги

«Підтвердження відомостей про  кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи»

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Інформація про СНАП або ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

Для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника щорічно, починаючи з наступного року з дати державної реєстрації юридичної особи, протягом 14 календарних днів подаються такі документи:

1) заява про підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника;

2) структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

3) витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження - у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа - нерезидент;

4) нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, - для фізичної особи - нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, - для фізичної особи – резидента

У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.

В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, передбачений Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

У разі якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження (крім випадку, якщо відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр).

Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність.

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання.

6.

Способи отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

 

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

7.

Акти законодавства щодо надання послугу

1.   Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

2.   Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;

3.   Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».

                                                                                                                        

                                                                                                                                        “Затверджено”

                                                                                                                          Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                    Колочавської сільської ради

                                                                                                                                    від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

 

Технологічна картка

Підтвердження відомостей про  кінцевого бенефіціарного власника  юридичної соби

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської сільської  ради

 

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1

Заповнення форми заяви про підтвердження відомостей про  кінцевого бенефіціарного власника  юридичної соби- у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника).

Прийом за описом документів, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів.

Під час прийняття заяви та документів для державної реєстрації  інформування заявника про те, що персональні дані заявника чи інших осіб, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру, у тому числі розміщення у випадках, передбачених законодавством, на порталі електронних сервісів.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

 

Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.

2

Виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі

Державний реєстратор ЦНАП

В

Відразу після формування опису поданих документів.

3

Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів.  

 

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

4

Перевірка документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

5

Проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

6

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

7

Долучення до реєстраційної справи документів поданих у паперовій формі для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Після завершення реєстраційної дії та оформлення документів для передачі в архів.

Якщо реєстраційна дія здійснювалась за принципом екстериторіальності — державний реєстратор, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення державної реєстрації, відповідному суб’єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Загальна кількість днів надання послуги — відразу

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) — 24год.

    Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

                                                                                                                                                


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь