Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

15. Державна реєстрація фізичної особи підприємця;

Дата: 10.02.2021 14:46
Кількість переглядів: 444

                                                              Інформаційна картка

                                                                                                     

                                                                                                                                       “Затверджено”

                                                                                                                          Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                    Колочавської сільської ради

                                                                                                                                     від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 08-15

адміністративної  послуги

«Державна реєстрація фізичної особи підприємцем»

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Інформація про СНАП або ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем.
  2. Заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, – за бажанням заявника.
  3. Нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування – для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності.

У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.

В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

  1. Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

  1.  Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

 

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст.18, 26, 36);
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних   осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».

 

 

 

 

                                                                                                                                      “Затверджено”

                                                                                                                          Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                    Колочавської сільської ради

                                                                                                                                    від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

Технологічна картка

Державна реєстрація фізичної особи підприємцем

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1

Заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника).

Прийом за описом документів, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів.

У електронній формі заява та документи подаються заявником на порталі електронних сервісів.

Під час прийняття заяви та документів для державної реєстрації  інформування заявника про те, що персональні дані заявника чи інших осіб, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру, у тому числі розміщення у випадках, передбачених законодавством, на порталі електронних сервісів.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

 

Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.

2

Виготовлення електронних копій документів шляхом їх сканування, які долучаються до заяви, зареєстрованої у Єдиному державному реєстрі - у разі подання документів у паперовій формі;

Під час прийняття заяви та документів для державної реєстрації інформування заявника про те, що персональні дані заявника чи інших осіб, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру, у тому числі розміщення у випадках, передбачених законодавством, на порталі електронних сервісів.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Відразу після формування опису поданих документів.

 

3

Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів.  

 

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

4

Перевірка документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

5

Проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру;

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

6

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

7

Видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі).

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

8

Формування реєстраційної справи після внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) запису про державну реєстрацію створення фізичної особи-підприємцядержавним реєстратором, яким здійснено зазначені дії та передача документів до архіву.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Після завершення реєстраційної дії.

Якщо реєстраційна дія здійснювалась за принципом екстериторіальності — державний реєстратор, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення державної реєстрації, відповідному суб’єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Загальна кількість днів надання послуги — 24 год.

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) — 24год.

       Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь