A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

11. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування);

Дата: 11.02.2021 12:07
Кількість переглядів: 88

                                                                Інформаційна картка

                                                                                     

                                                                                                                                           “Затверджено”

                                                                                                                             Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                       Колочавської сільської ради

                                                                                                                                       від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 08-11

«Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

(крім громадського формування)»

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Інформація про СНАП або ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

  1. Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації.
  2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу.
  3. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання.
  4. Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, – у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання.
  5. Документи для державної реєстрації створення юридичної особи, визначені частиною першою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення.
  6. Документи для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, визначені частиною четвертою статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань», – у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання.

 

У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.

В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів.

 

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань).

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

  1. Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
  2. Повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови.

5.

Строк надання послуги

Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

 

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (ст.17, 26, 36);
  2. Наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
  3. Наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016
    № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних
    осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

 

 

 

                                                                                                                                          “Затверджено”

                                                                                                                           Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                     Колочавської сільської ради

                                                                                                                                     від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

 

Технологічна картка

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

(крім громадського формування)

Центр  надання  адміністративних  послуг Колочавської  сільської  ради

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1

Заповнення форми заяви про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реоргааннізації - - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника).

Прийом за описом документів, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів.

Під час прийняття заяви та документів для державної реєстрації  інформування заявника про те, що персональні дані заявника чи інших осіб, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру, у тому числі розміщення у випадках, передбачених законодавством, на порталі електронних сервісів.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

 

Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі.

2

Виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі

Державний реєстратор ЦНАП

В

Відразу після формування опису поданих документів.

3

Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів.              

 

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

4

Перевірка документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

5

Проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

6

Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації

7

Долучення до реєстраційної справи документів поданих у паперовій формі для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, а самепереходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа .

Державний реєстратор ЦНАП

В

Після завершення реєстраційної дії та оформлення документів для передачі в архів.

Якщо реєстраційна дія здійснювалась за принципом екстериторіальності — державний реєстратор, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення державної реєстрації, відповідному суб’єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Загальна кількість днів надання послуги — відразу

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) — 24 год.

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь