1. Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування);
Інформаційна картка
“Затверджено”
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 08-01
адміністративної послуги
«Державна реєстрація створення юридичної особи
(крім громадського формування)»
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1. |
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)
|
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/ |
2. |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них |
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів. Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). |
3. |
Оплата |
Безоплатно |
4. |
Результат надання послуги |
Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування – у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа.
|
5. |
Строк надання послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх подання. |
6. |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення. |
7. |
Акти законодавства щодо надання послуги |
|
“Затверджено”
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
Державна реєстрація створення юридичної особи
(крім громадського формування)
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ з/п |
Етапи надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія |
Термін виконання, (днів) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника). Прийом заяви та документів в паперовій формі за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та документів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів. Заява та документи для державної реєстрації можуть подаватися у паперовій формі або у електронній формі. У паперовій формі заява та документи подаються особисто заявником або поштовим відправленням. У електронній формі заява та документи подаються заявником на порталі електронних сервісів. Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).* |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації
Моментом прийняття заяви та документів вважається дата і час реєстрації заяви у Єдиному державному реєстрі. |
2 |
Виготовлення електронних копій документів шляхом їх сканування, які долучаються до заяви, зареєстрованої у Єдиному державному реєстрі - у разі подання документів у паперовій формі; Під час прийняття заяви та документів для державної реєстрації інформування заявника про те, що персональні дані заявника чи інших осіб, що містяться в документах, поданих для державної реєстрації, використовуються відповідно до закону та виключно для цілей ведення Єдиного державного реєстру, у тому числі розміщення у випадках, передбачених законодавством, на порталі електронних сервісів. |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Відразу після формування опису поданих документів.
|
3 |
Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів.
|
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації |
4 |
Перевірка документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації. |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації |
5 |
Проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; |
Державний реєстратор ЦНАПу |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації |
6 |
Формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації |
7 |
Видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі). |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації |
8 |
Формування реєстраційної справи після внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) запису про державну реєстрацію створення фізичної особи-підприємця, державним реєстратором, яким здійснено зазначені дії та передача документів до архіву. |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Після завершення реєстраційної дії. Якщо реєстраційна дія здійснювалась за принципом екстериторіальності — державний реєстратор, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення державної реєстрації, відповідному суб’єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи. |
9 |
Внесення інформації про результат поданих документів до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Державний реєстратор ЦНАП |
В |
Протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації. |
Загальна кількість днів надання послуги — відразу або протягом 24 год.
|
||||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) — 24год.
|
*-після запровадження в ЦНАПі.
Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.