Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

5. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

Дата: 17.02.2021 14:33
Кількість переглядів: 413

                                                             Інформаційна картка

                                                                                    

                                                                                                                                                   “Затверджено”

                                                                                                                                    Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                    Колочавської сільської ради

                                                                                                                                    від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 07-05

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

1.Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно формує та роздруковує заяву, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис);

2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється для встановлення особи заявника);

3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);

4. Документ, що підтверджує  повноваження (довіреність);

5. Документ, що посвідчує посадову особу (службове посвідчення).

6. Документи, що свідчать про визначення нерухомого майна як безхазяйного (рішення органу місцевого самоврядування, технічний паспорт, відмова власника від права власності на майно).

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій чи електронній формі, або рішення про відмову у взятті на облік безхазяйного нерухомого майна.

5.

Строк надання послуги

Надається у строк, що не перевищує 12 годин, крім вихідних та святкових днів з моменту прийняття відповідної заяви.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації оприлюднюються на веб-порталі Мін’юсту для доступу до неї заявника з метою її перегляду*.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за бажанням заявника може бути отриманий у паперовій формі, або рішення про відмову у проведенні державної реєстрації речових прав та їх обтяжень за бажанням заявника може бути отримане у паперовій формі.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 19, 27, 34);
  2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25.12.2015 № 1127;
  3. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» від 26.10.2011 № 1141;
  4. Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016  № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21 листопада 2016 року за № 1504/29634.

 

 

                                                                                                                                          “Затверджено”

                                                                                                                           Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                           Колочавської сільської ради

                                                                                                                           від  22  жовтня  2020 року  № 42          

 

Технологічна картка

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

 

Центр  надання  адміністративних  послуг Колочавської  сільської  ради

 

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1.

Прийняття заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а також документів, необхідних її проведення та реєстрація заяви у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Внесення інформації про подані документи до  інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).*

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом

1-го дня

2.

Виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів та розміщення їх у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 1-го дня.

3.

Опрацювання заяви  про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, а також документів, необхідних для її проведення та оформлення результату надання адміністративної послуги і передача за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно результату надання адміністративної послуги до адміністратора ЦНАПу.

Державний реєстратор  ЦНАП

В

Протягом 1-го дня, але у строк, що не перевищує 12 годин з моменту реєстрації заяви в  базі даних про реєстрацію заяв і запитів

4.

Передача результату адміністративної послуги до адміністратора ЦНАПу в паперовій формі.

Державний реєстратор  ЦНАП

В

Протягом 1-го дня.

5.

Внесення інформації про результат поданих документів до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

Державний реєстратор ЦНАП

В

З 4-5 дня

6.

Видача або надсилання електронною поштою заявнику витягу з Державного реєстру прав, поданих заявником документів, рішення державного реєстратора (за бажанням заявника) або рішення про відмову в державній реєстрації прав та їх обтяжень

Державний реєстратор ЦНАП

В

З 1-го дня

Загальна кількість днів надання послуги — 1 робочий день.

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) — 1 робочий день (у строк, що не перевищує 12 годин з моменту реєстрації заяви в  базі даних про реєстрацію заяв і запитів

     *-після запровадження в ЦНАПі.

     Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь