A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

4. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

Дата: 17.02.2021 14:35
Кількість переглядів: 57

                                                           Інформаційна картка

                                                                                                   

                                                                                                                  “Затверджено”

                                                                                                                                Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                Колочавської сільської ради

                                                                                                                                від  22  жовтня  2020 року  № 42                                                                                                                                               

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 07-04

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Інформація про СНАП або ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

1. Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно формує та роздруковує заяву, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис);

2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється для встановлення особи заявника);

3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);

4. Документ, що підтверджує  повноваження (довіреність);

5.Документ, що посвідчує особу, яку вона представляє, та реєстраційний номер облікової картки платника податку (ідентифікаційний код)  такої фізичної особи – для уповноваженої особи, яка діє від імені фізичної особи (копія).

6. Протокол зборів співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) із зазначенням уповноваженої особи на отримання інформації про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення (у разі подання заяви представником ОСББ).

7. Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору, згідно зі статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та п.4 ст.6 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»).

Заявник може самостійно отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом реєстрації на офіційному веб-порталі Міністерства юстиції України (kap.minjust.gov.ua) з використанням електронного цифрового підпису.

3.

Оплата

Платно.

За надання відомостей з Державного реєстру:

1. В паперовій формі — 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ:

Назва платної дії: надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав

 р/р: UA328999980314060530000007139

Одержувач:ДКС України м. Київ/ Колочавська сільська рада

МФО: 899998

ЄДРПОУ: 04350777

Код суб’єкта надання послуги:

Код платної послуги: 52

Тариф/розмір плати, 50 грн.

2. В електронній формі — 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ (дивитись п.1).

Тариф/розмір плати, 20 грн.

       Звільняються від сплати адміністративного збору:

1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, визначеному цим Законом;

2) громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

3) громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов’язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали в зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а в зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;

4) громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;

5) особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, особи з числа учасників антитерористичної операції, учасників здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, яким надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій, та сім’ї воїнів (партизанів), які загинули чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

6) особи з інвалідністю I та II груп;

7) Національний банк України;

8) органи державної влади, органи місцевого самоврядування;

9) інші особи за рішенням сільської, селищної, міської ради, виконавчий орган якої здійснює функції суб’єкта державної реєстрації прав.

 10) співвласники багатоквартирного будинку (у разі подання заяви представником ОСББ для отримання інформації про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення).

4.

Результат надання послуги

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта

5.

Строк надання послуги

Не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно надається за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формі, що має однакову юридичну силу та містить обов’язкове посилання на Державний реєстр речових прав на нерухоме майно.

Інформація з Державного реєстру прав в електронній формі надається через веб-портал Міністерства юстиції України, у тому числі з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу зазначеного Реєстру.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст. 19, 32, 34);
  2. Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (п.4 ст.6, п.7 ст.10);
  3. Постанова Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25.12.2015 №1127, зокрема Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  4. Постанова Кабінету Міністрів  України «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» від 26.10.2011 року  № 1141;
  5. Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016  № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

 

 

 

 

                                                                                                                                       “Затверджено”

                                                                                                                        Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                        Колочавської сільської ради

                                                                                                                        від  22  жовтня  2020 року  № 42   

           

Технологічна картка

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

 Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1.

Прийняття заяви про надання інформації з Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також документів, необхідних для надання інформації та реєстрація заяви у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Внесення інформації про подані документи до  інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»).*

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом

1-го дня

2.

Виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів та розміщення їх у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державний реєстратор ЦНАП

В

Протягом 1-го дня.

3.

Опрацювання заяви про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також документів, необхідних для її проведення та оформлення результату надання адміністративної послуги і передача за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно результату надання адміністративної послуги до адміністратора ЦНАПу.

Державний реєстратор  ЦНАП

В

Протягом 1-го дня.

4.

Передача результату адміністративної послуги до адміністратора ЦНАПу в паперовій формі.

Державний реєстратор  ЦНАП

В

Протягом 1-го дня.

5.

Внесення інформації про результат поданих документів до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

Державний реєстратор ЦНАП

В

З 4-5 дня

6.

Видача або надсилання електронною поштою заявнику інформації з Державного реєстру прав.

Державний реєстратор ЦНАП

В

З 1-го дня

Загальна кількість днів надання послуги — 1 робочий день.

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) — 1 робочий день.

          *-після запровадження в ЦНАПі.

          Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь