37. Одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
Інформаційна картка
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-38
адміністративної послуги
„ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА»
Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Факт живонародженної дитини |
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява за формою що передбачено Порядком; копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу); копія рішення про встановлення опіки (для опікунів) копію посвідки на постійне проживання/ посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства); копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків паспорта; довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»; заява про відкриття спеціального рахунку який відкрито лише в КП «Приват Банк» |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою самостійно. Заява може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного цифрового підпису) |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 |
Термін опрацювання |
Протягом п’яти робочих днів з дати надходження документів/відомостей. Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) грошової компенсації, яка зберігається в особовій справі отримувача грошової компенсації та надається на термін призначення компенсації |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Звернення за призначенням грошової компенсації надійшло пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини та подання не у повному обсязі документів. |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення грошової компенсації / відмова в призначенні грошової компенсації |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Компенсацію можна отримати лише через відкритий спеціальний рахунок КП «Приват Банк» |
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ «ПАКУНОК МАЛЮКА»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ |
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія (В, У, П, З) |
Строки виконання етапів (дію, рішення) |
1 |
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів |
Адміністратор ЦНАП |
В |
В порядку надходження документів |
2 |
Прийом документів для призначення допомоги |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
3 |
Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача їх до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів |
4 |
Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги |
Керівник управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я |
В |
Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів |
5 |
Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення |
Головні спеціалісти з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я |
В |
Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову |
6 |
Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову |
Адміністратор ЦНАП |
В |
|
Умовні позначки:
В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує
Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.
Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».