Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

36. Надання та виплата державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника

Дата: 20.07.2021 14:55
Кількість переглядів: 2796

                                                           Інформаційна картка

 

 

                         «ПОГОДЖЕНО” 

            Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

            від «18» грудня 2020 року № 3

                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

              Наказ начальника Управління

              соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

«Надання та виплата державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

 

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закон України, Акти Кабінету Міністрів України

Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми» Спільний наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства економіки та з питань Європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Державного комітету статистики України, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України від 15.11.2001 № 486/202/524/455/3370 «Про затвердження Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги»

Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для отримання

1. Одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини або документі про народження дитини, виданому компетентними органами іноземної держави, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку (рішенні про усиновлення дитини), відсутній запис про батька (матір) або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку органом державної реєстрації актів цивільного стану за вказівкою матері (батька, усиновлювача) дитини.

 2. Мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, яка (який) не одержує на них пенсію в разі втрати годувальника, соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю". Водночас, якщо одинока мати, одинокий усиновлювач, мати (батько) у разі смерті одного з батьків зареєстрували шлюб, за ними зберігається право на отримання допомоги на дітей, які народилися чи були усиновлені до шлюбу, якщо такі діти не були усиновлені чоловіком (дружиною).

6

Перелік необхідних документів

1. Заява.

2. Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) рад, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документ про народження, виданий компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку.

3. Копія свідоцтва про народження дитини.

 4. Довідка про реєстрацію місця проживання матері та дитини. У разі неможливості одержати таку довідку допомога призначається на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, із зазначенням факту проживання дитини з матір’ю. Якщо дитина навчається за межами населеного пункту, в якому проживає мати, і не перебуває на повному державному утриманні, подається довідка про реєстрацію місця проживання матері та довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування (навчання) дитини. 2 4. Усиновлювачі подають копію рішення про усиновлення.

 5. Мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника, соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей зазначені пенсії та державну соціальну допомогу; якщо діти навчаються за денною формою у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, довідки з навчального закладу. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї).

.Реквізити банківського рахунку

7

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються особою особисто

8

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

9

Строк надання

Рішення управління про надання чи відмову у наданні послуги приймається протягом 10 днів з дня прийняття заяви та всіх необхідних документів

10

Перелік підстав для відмови у наданні

1. Позбавлення отримувача допомоги батьківських прав.

2. Позбавлення волі отримувача допомоги за вироком суду.

3. Скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним.

 4. Реєстрація дитиною шлюбу до досягнення нею 18- річного віку.

5. Надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності у випадках, передбачених законом.

6. Смерть дитини.

7. Смерть отримувача допомоги.

8. Тимчасове влаштування дитини на повне державне утримання.

 9. Відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав.

10. Тимчасове працевлаштування дитини. Відсутність всіх необхідних документів

11

Результат надання адміністративної послуги

  1. Розпорядження про призначення допомоги. 2. Перерахування коштів через УДППЗ «Укрпошта» або уповноважені банки.
  2. Повідомлення про призначення чи відмову в призначенні допомоги видається особисто або надсилається заявникові.

12

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову у призначенні тимчасової допомоги орган соціального захисту населення письмово повідомляє особі, яка звернулася за її призначенням, у десятиденний  строк з дня прийняття рішення

 

                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

                       «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету 

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

              Наказ начальника Управління

              соціального захисту населення

              від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

Технологічна картка

«Надання та виплата державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника»

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

п/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

(В,У, П, З)

Термін виконання (днів)

1.

 Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів

Адміністратор ЦНАП

в 

 Протягом 1 дня

2.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «Соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

в 

 Протягом 1 дня

3.

Перевірка наявності документів в особових справах та передача справ для опрацювання спеціалістам відділу грошових виплат і компенсацій

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

в 

 

 

 

Протягом 1 дня   

4.

Реєстрація особових справ в журналі реєстрації обробки заяв/особових справ

Спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

         в

Протягом 1 дня  

5.

Опрацювання особових справ

Спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

в

Протягом 1 дня  

6.

Передача опрацьованих особових справ для перевірки правильності розрахунків головному спеціалісту відділу грошових виплат і компенсацій

Спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

в

 

 

Протягом 1 дня  

7.

Перевірка особових справ щодо відповідності вимогам чинним нормативно-правовим актам та передача особових справ начальнику управління соціального захисту населення

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

в

 Протягом 1 дня  

8.

Реєстрація прийнятого рішення в журналі реєстрації прийнятих рішень

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

в

 

Протягом 1 дня  

12.

Передача опрацьованих справ спеціалісту відділу  виплати соціальних допомог

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

 

 

в

Протягом

 1 дня

13.

Відкриття особового рахунку та формування списків для виплати допомоги

Спеціаліст відділу виплати соціальних допомог УСЗн смт. Міжгір’я

в

Протягом 1 дня  

14.

Внесення даних до особового рахунку та оформлення виплатних відомостей

Головний спеціаліст відділу виплати соціальних допомог УСЗН смт. Міжгір’я

в

Протягом

 1 дня

15.

Передача опрацьованих справ до архіву

Спеціаліст відділу виплати соціальних допомог УСЗН смт. Міжгір’я

в

Протягом 1 дня  

 

Загальна кількість днів надання послуги

45

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) -

45

_______________

Умовні позначки: В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, З – затверджує.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь