31. Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях
Інформаційна картка
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-31
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"
Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1. |
Найменування. місцезнаходження центру надання адміністративної послуги |
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги |
Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги |
Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закони України |
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
- Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 № 565 «Про затвердження Положення про прийомну сім`ю», - Постанова Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 81 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015р. №441 |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї на підставі рішення районної служби у справах дітей.
|
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
Для одержання допомоги до уповноваженого органу подаються такі документи:
1) заява , яка складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
2) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї; 3) документи, що підтверджують статус дитини; 4) довідка органу державної виконавчої служби про розмір аліментів; 5) довідка з місця навчання про розмір стипендії; 6) копія виписки із акта огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину-інваліда, виданих в установленому МОЗ порядку( у разі потреби якщо дитина є інвалідом); 7) копія посвідчення, що підтверджує статус особи, наданий відповідно до Закону України “Про статус гірських населених пунктів в Україні”( у разі отреби).
8) копія свідоцтва про народження дитини;
9) довідки про місячні розміри пенсії, державної допомоги, що одержується на дитину (у разі отримання);
10) Довідка з реквізитами для проведення операції поповнення через установу банку для зарахування допомоги.
11)копія паспорта; 12)копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків ( крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера).
Документи, які подаються в копіях, повинні бути підписані посадовими особами і засвідчені печаткою установи яка здійснює прийом документів.
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Для призначення соціальної допомоги заява подається заявником особисто.
|
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
у разі платності: |
||
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
- |
11.2 |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
- |
11.3 |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
- |
12. |
Строк надання
адміністративної послуги |
Протягом 10 робочих днів. У разі коли до заяви про призначення соціальної допомоги додано не всі необхідні документи, заявнику повідомляється, які документи необхідно додати протягом одного місяця. |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів згідно з встановленим вичерпним переліком. 2. Невідповідність документів чинному законодавству України. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення або відмова у наданні допомоги
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Особисто суб’єктом звернення |
16. |
Примітка |
У разі незадоволення результатом адміністративної послуги суб’єкт звернення має право на оскарження результату адміністративної послуги в судовому порядку |
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ з/п |
Етапи послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія |
Термін виконання |
|
1 |
Прийом повного пакету документів для призначення допомоги. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
1-2 -й день |
|
2 |
Перевірка повноти та правильності оформлення поданих документів на призначення допомоги. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
1-2-й день |
|
3 |
3.Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я |
Адміністратор ЦНАП |
В |
3-7-й день |
|
4 |
Перевірка правильності проведених розрахунків та їх відповідність вимогам чинних нормативно-правових актів, візування рішення та повідомлення про призначення (відмову в призначенні) допомоги |
Головний (провідний) спеціаліст сектору прийняття рішення відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення смт. Міжгір’я |
В |
4-8-й день |
|
5 |
Прийняття рішення про призначення (відмову в призначенні) допомоги, яке може бути оскаржене у вищестоящих органах виконавчої влади або в судовому порядку |
Начальник управліннясоціального захисту населення смт. Міжгір’я |
З |
8-9-й день |
|
6 |
Реєстрація прийнятих рішень про призначення (відмову у призначенні) у Журналі реєстрації прийнятих рішень та передача особових справ до відділу бухгалтерського обліку управління |
Спеціаліст сектору прийняття рішення відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення смт. Міжгір’я |
В |
8-9-й день |
|
7 |
Видача повідомлення про призначення (відмову в призначенні) допомоги
|
Спеціаліст (інформатор) сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення смт. Міжгір’я |
В |
10-й день |
|
Загальна кількість днів надання послуги (згідно технологічної картки) |
10 |
||||
Загальна кількість днів, передбачена законодавством |
10 |
||||
|
|||||
8
|
Формування списків і платіжних документів для виплати допомоги та виплата у спосіб, визначений заявником |
Спеціаліст відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я |
В
|
В міру поступлення коштів (Державний бюджет) |
|
В – виконує У – бере участь П – погоджує З – затверджує