A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

31. Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях

Дата: 20.07.2021 15:37
Кількість переглядів: 41

                                                            Інформаційна картка

 

                          «ПОГОДЖЕНО” 

            Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

            від «18» грудня 2020 року № 3

                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                Наказ начальника Управління

                соціального захисту населення

                від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-31

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" 

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

Найменування. місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України


 

5.

Акти Кабінету Міністрів України

-   Постанова Кабінету Міністрів України

від 26.04.2002 № 565 «Про затвердження Положення про прийомну сім`ю», 

-   Постанова Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 81 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"

 

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015р. №441

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї на підставі рішення районної служби у справах дітей.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

     Для  одержання  допомоги  до уповноваженого органу подаються такі документи: 

  

  
     1)  заява , яка складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики; 

  

  

2)  рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї;

3) документи, що підтверджують статус дитини;

4) довідка органу державної виконавчої служби про розмір аліментів;

5) довідка з місця навчання про розмір стипендії;

6) копія виписки із акта огляду медико-соціальної експертної комісії або медичного висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про дитину-інваліда, виданих в установленому МОЗ порядку( у разі потреби якщо дитина є інвалідом);

7) копія посвідчення, що підтверджує статус особи, наданий відповідно до Закону України “Про статус гірських населених пунктів в Україні”( у разі отреби).

      8) копія свідоцтва про народження дитини; 

    
      9)  довідки про місячні розміри пенсії,  державної допомоги, що одержується на дитину (у разі отримання); 
      10) Довідка з реквізитами для проведення операції поповнення через установу банку для зарахування допомоги.

11)копія паспорта;

12)копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків ( крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера).

     Документи, які подаються в копіях, повинні бути підписані посадовими особами  і засвідчені печаткою установи яка здійснює прийом документів.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для призначення соціальної допомоги заява подається заявником особисто.

 

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

у разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Строк надання

 

 

адміністративної послуги

Протягом 10 робочих днів. У разі коли до заяви про призначення соціальної допомоги додано не всі необхідні документи, заявнику повідомляється, які документи необхідно додати протягом одного місяця.

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів згідно з встановленим вичерпним переліком.

2. Невідповідність документів чинному законодавству України.

 

14.

 

Результат надання адміністративної послуги

 

Призначення  або відмова у наданні допомоги

 

 

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто суб’єктом звернення

16.

Примітка

У разі незадоволення результатом адміністративної послуги субєкт звернення має право на оскарження результату адміністративної послуги в судовому порядку

 

 

 


  

                           «ПОГОДЖЕНО” 

             Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

             від «18» грудня 2020 року № 3

                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА  КАРТКА

Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною"

 

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

№ з/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання

1

Прийом повного пакету документів  для призначення  допомоги. 

Адміністратор ЦНАП

   В

 1-2 -й  день

2

Перевірка повноти та правильності оформлення поданих документів на призначення  допомоги.  

Адміністратор ЦНАП

   В

  1-2-й   день

3

3.Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

    В

  3-7-й  день

4

Перевірка правильності проведених розрахунків та їх відповідність           вимогам чинних нормативно-правових актів, візування рішення та повідомлення про  призначення (відмову в призначенні)  допомоги

Головний (провідний) спеціаліст сектору прийняття рішення відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення смт. Міжгір’я

   В

 4-8-й день

5

Прийняття рішення про  призначення (відмову в призначенні) допомоги, яке може бути оскаржене у вищестоящих органах виконавчої влади або в судовому порядку

Начальник управліннясоціального захисту населення смт. Міжгір’я

   З

 8-9-й день

6

Реєстрація прийнятих рішень про призначення (відмову у призначенні) у Журналі реєстрації прийнятих рішень та передача особових справ до відділу  бухгалтерського  обліку управління

Спеціаліст сектору прийняття рішення відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення смт. Міжгір’я

   В

 8-9-й день

7

Видача повідомлення про  призначення (відмову в призначенні)  допомоги

 

Спеціаліст (інформатор) сектору прийому громадян відділу грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення смт. Міжгір’я

   В

10-й день

Загальна кількість днів надання послуги (згідно технологічної картки)

10

 Загальна кількість днів, передбачена законодавством

10

 

8

 

Формування списків і платіжних                                                                                             документів для виплати допомоги та виплата у спосіб, визначений заявником

Спеціаліст відділу  бухгалтерського  обліку управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

    В

   

В міру поступлення коштів (Державний бюджет)

           

       В – виконує    У – бере участь    П – погоджує   З – затверджує

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь