A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

38. Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни

Дата: 18.03.2021 11:57
Кількість переглядів: 7

                                                           Інформаційна картка

 

 

                          «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

              Наказ начальника Управління

              соціального захисту населення

              від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-28

адміністративної послуги

встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни

Управління соціального захисту населення Міжгрської  районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 „Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”; постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 740 „Про затвердження Порядку надання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, деяким категоріям осіб”

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Загибель (смерть) внаслідок поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час захисту Батьківщини та за інших підстав, визначених статтею 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

7

Перелік необхідних документів

Заява;

копія паспорту;

фото;

причинний зв’язок смерті з пораненням, контузією, захворюванням, отриманим при захисті Батьківщини;

довідка про навчання;

копія свідоцтва про смерть;

довідка медичного закладу про інвалідність до досягнення повноліття;

копія посвідчення ветерана війни;

документи про нагородження померлого (загиблого) ветерана війни;

свідоцтво про одруження;

свідоцтво про народження дитини;

Для сімей осіб, які загинули (померли) під час участі в антитерористичній операції перелік документів, які є підставою для встановлення статусу члена сім’ї померлого (загиблого) ветерана війни визначено постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 740

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Рішення про встановлення статусу приймається у місячний строк з дня подання необхідних документів

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Ненадання в повному обсязі підтверджуючих документів

12

Результат надання адміністративної послуги

Отримання / відмова в отримання посвідчення члена сім’ї загиблого

13

Способи отримання відповіді (результату)

Посвідчення членам сім’ї загиблого ветерана війни видаються особисто або за їх дорученням рідним чи іншим особам, за що вони розписуються у відповідних документах

 

 

 

 

 

 

 

                       «ПОГОДЖЕНО” 

         Рішенням виконавчого комітету

         Колочавської сільської ради

         від «18» грудня 2020 року № 3

                        «ЗАТВЕРДЖЕНО»

             Наказ начальника Управління

             соціального захисту населення

            від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у відділ  соціального захисту населення Полянської сільської ради

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

2.

Перевірка документів заявника щодо повноти комплекту поданих документів

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

3.

Передача прийнятих документів до управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я по програмі «Соціальна громада)

Адміністратор ЦНАП

В

З дня прийняття документів не рідше 2-х разів на тиждень

4.

Прийом документів та реєстрація в журналі реєстрації посвідчення «Член сім’ї загиблого ветерана війни»

Спеціалісти відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи
(УСЗН смт. Міжгір’я )

В

Протягом одного робочого дня

5.

Видача посвідчення «Член сім’ї загиблого ветерана війни»

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

3

В

Протягом одного робочого дня

6.

У разі непридатності або втрати видається дублікат посвідчення

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

З

В

Протягом одного робочого дня

7.

У разі зміни даних про одержувача посвідчення видається нове

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу  УСЗН смт. Міжгір’я

З

В

Протягом одного робочого дня

8.

Підготовка повідомлення про видачу посвідчення або аргументовану відмову та направлення у відділ соціального захисту населення Колочавської сільської ради

Головний спеціаліст відділу

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про всановлення статусу або відмову

9.

Видача посвідчення або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

 

 

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь