Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

27. Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни

Дата: 20.07.2021 15:41
Кількість переглядів: 1502

                                                         Інформаційна картка

 

                         «ПОГОДЖЕНО” 

           Рішенням виконавчого комітету 

           Колочавської сільської ради

           від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-27

адміністративної послуги

встановлення статусу особи з інвалдіністю внаслідок війни

Центр надання адміністративних послуг

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України
від 12.05.1994 № 302 „Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”; постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 „Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення”

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Настання інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, під час безпосередньої участі в антитерористичній операції та за інших підстав, визначених статтею 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

7

Перелік необхідних документів

Заява;

копія паспорта;

фотокартка;

довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності.

Особи з числа учасників антитерористичної операції / операції об’єднаних сил крім цього документи, перелік яких визначено пунктом 4 Порядку надання статусу інваліда війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Рішення про встановлення статусу приймається у місячний строк з дня подання необхідних документів

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Ненадання в повному обсязі підтверджуючих документів

12

Результат надання адміністративної послуги

Отримання / відмова в отриманні посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни

13

Способи отримання відповіді (результату)

Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, видаються особисто особі з інвалідністю внаслідок війни або за її дорученням рідним чи іншим особам, за що вони розписуються у відповідних документах

 

 

 

 

 

 

 

                        «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

              Наказ начальника Управління

              соціального захисту населення

              від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

2

Перевірка документів заявника щодо повноти комплекту поданих документів

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

3

Занесення у разі дотримання вимог щодо повноти поданого комплекту документів у программу «Соціальна громада»

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

4

Передача прийнятих документів до управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

В

З дня прийняття документів не рідше 2-х разів на тиждень

5

Прийом докуметів та реєстрація в журналі реєстрації посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни»

Спеціалісти відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

(УСЗН смт. Міжгір’я)

В

Протягом одного робочого дня

6

Видача посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни»

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

3

В

Протягом одного робочого дня

7

У разі непридатності або втрати видається дублікат посвідчення

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

З

В

Протягом одного робочого дня

8

У разі зміни даних про одержувача посвідчення видається нове

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

З

В

Протягом одного робочого дня

9

Ознайомлення заявника із переліком установ та організацій – надавачів послуг, їх юридичними

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

10

Підготовка повідомлення про видачу посвідчення або аргументовану відмову та направлення

Головний спеціаліст відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

(УСЗН смт. Міжгір’я)

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про встановлення статусу або відмову

11

Видача посвідченя або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

 

 

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь