A A A K K K
для людей із порушенням зору
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

27. Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни

Дата: 20.07.2021 15:41
Кількість переглядів: 1431

                                                         Інформаційна картка

 

                         «ПОГОДЖЕНО” 

           Рішенням виконавчого комітету 

           Колочавської сільської ради

           від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-27

адміністративної послуги

встановлення статусу особи з інвалдіністю внаслідок війни

Центр надання адміністративних послуг

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” від 22.10.1993 № 3551-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України
від 12.05.1994 № 302 „Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”; постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 „Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення”

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Настання інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, під час безпосередньої участі в антитерористичній операції та за інших підстав, визначених статтею 7 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

7

Перелік необхідних документів

Заява;

копія паспорта;

фотокартка;

довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності.

Особи з числа учасників антитерористичної операції / операції об’єднаних сил крім цього документи, перелік яких визначено пунктом 4 Порядку надання статусу інваліда війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Рішення про встановлення статусу приймається у місячний строк з дня подання необхідних документів

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Ненадання в повному обсязі підтверджуючих документів

12

Результат надання адміністративної послуги

Отримання / відмова в отриманні посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни

13

Способи отримання відповіді (результату)

Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, видаються особисто особі з інвалідністю внаслідок війни або за її дорученням рідним чи іншим особам, за що вони розписуються у відповідних документах

 

 

 

 

 

 

 

                        «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

              Наказ начальника Управління

              соціального захисту населення

              від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

2

Перевірка документів заявника щодо повноти комплекту поданих документів

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

3

Занесення у разі дотримання вимог щодо повноти поданого комплекту документів у программу «Соціальна громада»

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

4

Передача прийнятих документів до управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

В

З дня прийняття документів не рідше 2-х разів на тиждень

5

Прийом докуметів та реєстрація в журналі реєстрації посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни»

Спеціалісти відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

(УСЗН смт. Міжгір’я)

В

Протягом одного робочого дня

6

Видача посвідчення «Особа з інвалідністю внаслідок війни»

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

3

В

Протягом одного робочого дня

7

У разі непридатності або втрати видається дублікат посвідчення

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

З

В

Протягом одного робочого дня

8

У разі зміни даних про одержувача посвідчення видається нове

Начальник відділу, головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я

З

В

Протягом одного робочого дня

9

Ознайомлення заявника із переліком установ та організацій – надавачів послуг, їх юридичними

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

10

Підготовка повідомлення про видачу посвідчення або аргументовану відмову та направлення

Головний спеціаліст відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи

(УСЗН смт. Міжгір’я)

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про встановлення статусу або відмову

11

Видача посвідченя або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

 

 

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь