23. Призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
Інформаційна картка
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-23
адміністративної послуги
призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
|||
1 |
Місцезнаходження |
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 |
|
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя |
|
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua |
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
4 |
Закони України |
Закон України „Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні” від 21.03.1991 № 875-XII |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 256 „Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення” |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
6 |
Підстава для отримання |
Допомога надається у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам, які отримують пенсію та / або державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” і „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, якщо розмір таких виплат у місяці, що передує місяцю звернення, не перевищує двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність |
|
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява до регіонального або районного органу соціального захисту населення; паспорт та / або свідоцтво про народження дитини з інвалідністю (у разі потреби — копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження); реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті); висновок медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності |
|
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою |
|
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
|
10 |
Строк надання |
Строк розгляду заяви особи з інвалідністю або її законного представника щодо видачі довідки або повідомлення особи з інвалідністю про відмову в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви структурними підрозділами соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчими органами міських рад |
|
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання недостовірних даних; виникнення у особи права на пенсію чи соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” та призначення таких пенсії або соціальної допомоги |
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Надання одноразової матеріальної допомоги / відмова у наданні одноразової матеріальної допомоги |
|
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку). Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою |
|
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ |
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія (В, У, П, З) |
Строки виконання етапів (дію, рішення) |
1. |
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення |
2.
2. |
Занесення у разі дотримання вимог щодо повноти поданого комплекту документів у программу «Соціальна громада» |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення |
3. |
Передача прийнятих документів до управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я |
Адміністратор ЦНАП |
В |
З дня прийняття документів не рідше 2-х разів на тиждень |
4. |
Прийом і реєстрація заяв, повідомлення замовника про орієнтовний термін виконання |
Головний спеціаліст відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи УСЗН смт. Міжгір’я |
В |
Протягом одного робочого дня
|
5. |
Передача пакету документів заявника начальнику або заступнику начальника відділу |
Головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я |
П |
Протягом одного робочого дня |
6. |
Передача пакету документів заявника на розгляд комісії для прийняття рішення |
Начальник управління соціального захисту населення Міжгірської райдержадміністрації |
3 |
Протягом одного робочого дня |
7. |
А У разі негативного результату - направлення листа заявнику про відмову Б. У разі позитивного результату — призначення компенсації |
Начальник управління смт. Міжгір’я |
В |
Протягом 10 днів Протягом одного робочого дня |
8. |
Формування справи, занесення даних до реєстру |
Головний спеціаліст відділу УСЗН смт. Міжгір’я |
В |
Протягом одного робочого дня |
9. |
Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення |
Головний спеціаліст відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни і праці та осіб постраждалих (УСЗН смт. Міжгір’я) |
В |
Протягом одного робочого дня |
10. |
Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову |
Адміністратор ЦНАП |
|
|
Умовні позначки:
В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує
Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.
Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».