Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

20. Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям

Дата: 20.07.2021 15:48
Кількість переглядів: 474

                                                              Інформаційна картка

                             «ПОГОДЖЕНО” 

            Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

            від «18» грудня 2020 року № 3

                          «ЗАТВЕРДЖЕНО»

              Наказ начальника Управління

              соціального захисту населення

              від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-20

адміністративної послуги

надання державної допомоги на дітей одиноким матерям

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми”     від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920; наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 „Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13.08.2003 за № 709/8030; Методика обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, затверджена наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Державного комітету статистики України, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму від 15.11.2001 № 486/202/524/455/3370, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.02.2002 за № 112/6400

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт народження дитини одинокою матір’ю.

Смерть одного з батьків дитини, та неотримання на неї пенсії або державної соціальної допомоги

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) рад, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документ про народження, виданий компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку;

копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

довідка про реєстрацію місця проживання матері та дитини (у разі неможливості одержати таку довідку допомога призначається на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, із зазначенням факту проживання дитини з матір’ю);

якщо дитина навчається за межами населеного пункту, в якому проживає мати, і не перебуває на повному державному утриманні, подається довідка про реєстрацію місця проживання матері та довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування (навчання) дитини;

усиновлювачі подають також копію рішення про усиновлення;

мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію, подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей зазначені пенсії;

якщо одинока мати народила дитину за межами України і не може подати документ, який підтверджує той факт, що вона є одинокою матір’ю, рішення про призначення їй допомоги на дитину приймається органом соціального захисту населення на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із зазначенням інформації про факт проживання дитини з матір’ю, і документа про народження дитини легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України;

довідка навчального  закладу (у випадку навчання дітей за денною формою у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги) за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою, яка претендує на призначення допомоги самостійно

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) соціальної допомоги, яке зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається  на термін призначення допомоги

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Середньомісячний  сукупний  дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку;

подання документів до заяви не в повному обсязі;

виявлення в поданих документах недостовірної інформації;

заява подана особою, яка не має права на призначення державної соціальної допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення державної допомоги / відмова у призначенні державної допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається спеціалістом ЦНАП про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

 

 

 

 

 

 

                            «ПОГОДЖЕНО” 

             Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

            від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання державної допомоги на дітей одиноким матерям

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

 

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у відділ  соціального захисту населення Полянської сільської ради

Адміністратор ЦНАП

В

В порядку надходження документів

2.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН м.Свалява

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів

3.

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

4.

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Начальник відділу,

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

5.

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

 

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

6.

Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення у відділ соціального захисту населення Полянської сільської ради

Головний спеціаліст з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

7.

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

 

В

 

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджуєУмовні позначки:

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь