Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

16. Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалдіністю

Дата: 20.07.2021 15:53
Кількість переглядів: 475

                                                           Інформаційна картка

                          «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                          «ЗАТВЕРДЖЕНО»

             Наказ начальника Управління

             соціального захисту населення

             від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-16

адміністративної послуги

надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалдіністю

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”                 від 16.11.2000 № 2109-IІІ (зі змінами)

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2002 № 226/293/169 „Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2002 за № 466/6754 (зі змінами); наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Встановлення інвалідності

7

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією особи з інвалідністю з дитинства;

медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до       18 років;

оригінал та копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;

довідка з місця навчання із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні;

довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю чи копія паспорта особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю з відомостями про місце проживання;

довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання;

іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання;

копія рішення суду про усиновлення дитини.

Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також:

копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю опікуна (піклувальника);

копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною;

копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються законним представником дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

10

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Рішення про призначення (відмову в призначенні) соціальної допомоги, зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення державної соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення державної соціальної допомоги / відмова в призначенні державної соціальної допомоги

13

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається спеціалістом ЦНАП про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

 

 

 

 

                         «ПОГОДЖЕНО” 

           Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                            «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

 надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів

Адміністратор ЦНАП

В

В порядку надходження документів

2.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів

3.

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

4.

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

 

Начальник відділу,

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

5.

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

 

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

6.

Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення

Головний спеціаліст з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

7.

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

В

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь