Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

15. Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Дата: 20.07.2021 15:54
Кількість переглядів: 459

                                                                Інформаційна картка

                           «ПОГОДЖЕНО” 

            Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

            від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-15

адміністративної послуги

надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації


 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” від 16.11.2000 № 2109-IІІ (зі змінами)

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2002 № 226/293/169 „Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.05.2002 за № 466/6754 (зі змінами); наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Потреба в постійному сторонньому догляді

7

Перелік необхідних документів

Для призначення надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства I групи подається:

заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства чи копію паспорта особи з інвалідністю з дитинства з відомостями про місце проживання;

іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання;

якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, то подається також копія рішення про встановлення опіки чи піклування та довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.

Для призначення надбавки на догляд одинокі особи з інвалідністю з дитинства II–III груп подають:

заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджену наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

довідку про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства чи копію паспорта особи з інвалідністю з дитинства з відомостями про місце проживання;

висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу щодо потреби у постійному сторонньому догляді;

іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання;

якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, то подаються також копія рішення про встановлення опіки чи піклування та довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.

Для призначення допомоги на догляд за дитиною з інвалідністю законний представник подає (крім одиноких матерів):

заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджену наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

оригінал та копію свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;

довідку про спільне проживання дитини з інвалідністю з одним з батьків, усиновителем, опікуном, піклувальником, видана уповноваженим органом за місцем проживання;

копію трудової книжки, довідку з центру зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна, довідку органу державної податкової служби про доходи за останній звітний період (рік), а в разі відсутності трудової книжки – лише зазначені довідки;

довідку з місця навчання дитини;

рішення про встановлення опіки чи піклування над дитиною з інвалідністю (для опікунів і піклувальників дітей з інвалідністю);

рішення про усиновлення (для усиновлених дітей);

іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання.

Для призначення допомоги на догляд за дитиною з інвалідністю одинока мати подає:

заяву про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджену наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

оригінал та копію свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;

оригінал довідки органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народження відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд), якщо одинока мати не перебуває (не перебувала) на обліку в уповноважених органах як одинока мати, або довідку зазначених органів про те, що вона перебуває (перебувала) на обліку як одинока мати дитини з інвалідністю, на яку призначається надбавка на догляд;

довідку про спільне проживання з дитиною з інвалідністю, видану відповідним органом за місцем проживання (при неможливості отримати таку довідку уповноважений орган здійснює обстеження на дому і складає акт обстеження з висвітленням цих фактів);

рішення про усиновлення (для усиновлених дітей);

довідку з місця навчання дитини;

іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги, подаються особою з інвалідністю з дитинства або законним представником дитини з інвалідністю до 18 років, який постійно проживає та здійснює догляд за нею

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

10

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Надбавка на догляд до державної соціальної допомоги оформлюється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача та надається  на термін призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення надбавки на догляд до державної соціальної допомоги / відмова в призначенні надбавки на догляд

13

Способи отримання відповіді (результату)

Надбавку на догляд до державної соціальної допомоги можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається спеціалістом ЦНАП про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

                        «ПОГОДЖЕНО” 

         Рішенням виконавчого комітету

         Колочавської сільської ради

         від «18» грудня 2020 року № 3

                          «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

 

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів

Адміністратор ЦНАП

В

В порядку надходження документів

2

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів

3

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

4

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Начальник відділу,

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

5

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

 

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

6

Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення

Головний спеціаліст з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

7

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

В

 

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь