13. Надання державної соціальної допомоги на догляд
Інформаційна картка
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-13
адміністративної послуги
надання державної соціальної допомоги на догляд
Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження |
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя |
3 |
Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт |
Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” від 18.05.2004 № 1727-IV |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд” (далі – Порядок № 261) |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Державна соціальна допомога на догляд (далі - допомога на догляд) призначається: 1) одиноким малозабезпеченим особам, які за висновком ЛКК потребують постійного стороннього догляду і одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім осіб з інвалідністю I групи); 2) малозабезпеченим особам з інвалідністю I групи, які одержують пенсію за віком або за вислугу років чи по інвалідності (крім осіб з інвалідністю, зазначених у пунктах 1-3) |
8 |
Перелік необхідних документів |
До органу соціального захисту населення подаються документи: заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта громадянина України; трудової книжки та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті); декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 (у разі потреби); копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи); копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна); висновок ЛКК (для осіб, які потребують постійного стороннього догляду) |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява про призначення допомоги на догляд подається особою до відповідного органу за місцем проживання. Заява про призначення допомоги на догляд особі, яку визнано недієздатною, подається опікуном чи піклувальником за місцем їх проживання. Заяву про призначення допомоги на догляд з усіма необхідними документами може бути надіслано поштою |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11 |
Строк надання |
Заява про призначення допомоги на догляд розглядається не пізніше ніж протягом 10 днів після її надходження з усіма необхідними документами |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подано не усі необхідні документи для призначення допомоги;
особа не має права на призначення допомоги;
особі з інвалідністю відшкодовуються витрати на догляд відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”
|
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення державної допомоги / відмова в призначенні державної допомоги |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Про відмову в призначенні допомоги на догляд орган, що призначає допомогу, письмово повідомляє особу, яка звернулася за її призначенням, у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення |
«ПОГОДЖЕНО” Рішенням виконавчого комітету Колочавської сільської ради від «18» грудня 2020 року № 3 |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Наказ начальника Управління соціального захисту населення від «16» грудня 2020 р. № 4 |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
надання державної соціальної допомоги на догляд
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ |
Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія (В, У, П, З) |
Строки виконання етапів (дію, рішення) |
1. |
Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів |
Адміністратор ЦНАП |
В |
В порядку надходження документів |
2. |
Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів |
3. |
Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні) |
Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я |
В |
Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги |
4. |
Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні) |
Начальник відділу, Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій смт. Міжгір’я |
В |
Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги |
5. |
Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги |
Керівник управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я
|
В |
Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів |
6. |
Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення у відділ Полянської сільської ради
|
Головний спеціаліст з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією |
В |
Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову |
7. |
Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову |
Адміністратор ЦНАП |
В |
|
Умовні позначки:
В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує
Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.
Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».