Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

11. Надання державної допомоги при усиновленні дитини

Дата: 20.07.2021 15:58
Кількість переглядів: 492

                                                        Інформаційна картка

                          «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

         від «18» грудня 2020 року № 3

                           «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                Наказ начальника Управління

                соціального захисту населення

                від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-11

адміністративної послуги

надання державної допомоги при усиновленні дитини

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Усиновлення дитини

8

Перелік необхідних документів

Заява усиновлювача (якщо усиновлювачами є подружжя - одного з них) за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини (з пред’явленням оригіналу);

копія рішення суду про усиновлення дитини

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою, яка претендує на призначення допомоги самостійно

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) соціальної допомоги, яке зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням державної допомоги при усиновленні дитини надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців з дня набрання законної сили рішенням про усиновлення дитини

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення державної допомоги / відмова в призначенні державної допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається спеціалістом ЦНАП про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

 

                          «ПОГОДЖЕНО” 

            Рішенням виконавчого комітету

            Колочавської сільської ради

            від «18» грудня 2020 року № 3

                             «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                Наказ начальника Управління

                соціального захисту населення

                від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання державної допомоги при усиновленні дитини

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у відділ  соціального захисту населення Полянської сільської ради

Адміністратор ЦНАП

В

В порядку надходження документів

2.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН м.Свалява

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів

3.

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

4.

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Начальник відділу,

Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

5.

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення смт. Міжгір’я

 

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

6.

Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення у відділ соціального захисту населення Полянської сільської ради

Головний спеціаліст з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

7.

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

В

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь