Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

4. Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

Дата: 20.07.2021 16:05
Кількість переглядів: 663

                                                                  Інформаційна картка

 

                          «ПОГОДЖЕНО” 

           Рішенням виконавчого комітету

           Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                            «ЗАТВЕРДЖЕНО»

                Наказ начальника Управління

                соціального захисту населення

                 від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-04

адміністративної послуги

компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про соціальні послуги” від 17.01.2019 № 2671-VIII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 № 558 „Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги”

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Постійне надання соціальних послуг громадянам  похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не  здатні до самообслуговування і потребують постійної   сторонньої допомоги (крім осіб, що обслуговуються  соціальними службами)

7

Перелік необхідних документів

Фізичною особою, яка надає соціальні послуги, подаються: 
заява про згоду надавати соціальні послуги; 
паспорт або інший документ, що посвідчує особу; 
висновок лікарсько-консультаційної комісії про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно надавати соціальні послуги; 
копія трудової книжки, а у разі відсутності трудової книжки – письмове повідомлення особи із зазначенням інформації про відсутність трудової книжки та про останнє місце роботи чи отримання доходів; 
заява про надання згоди на проведення перевірки даних про доходи особи з використанням відомостей Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (з урахуванням вимог Закону України „Про захист персональних даних”).
Особою, яка потребує надання соціальних  послуг, або її законним представником (у разі визнання цієї особи недієздатною), подаються: 
заява про необхідність надання соціальних послуг; 
паспорт або інший документ, що посвідчує особу; 
копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією;
висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування (за винятком осіб з інвалідністю I групи, інвалідність яких встановлена безстроково та які згідно з довідкою до акта огляду медико-соціальною експертною комісією потребують постійного стороннього догляду).
Законним представником дитини, яка потребує надання соціальних послуг, подаються: 
заява про необхідність надання соціальних послуг; 
копія свідоцтва про народження дитини; 
висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність дитини до самообслуговування

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Протягом десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Компенсація призначається і виплачується з дня реєстрації  структурним підрозділом з питань соціального захисту населення Канівської районної державної адміністрації, заяв з необхідними документами фізичної особи, яка надає  соціальні послуги, та особи, яка їх потребує. Днем подання заяв, які надсилаються поштою для призначення компенсації, вважається дата, зазначена на поштовому штемпелі місця відправлення. 

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, яким призначено:

державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” або надбавку на догляд до державної соціальної допомоги згідно із Законом України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”;

надбавку на догляд або державну соціальну допомогу на догляд відповідно до Законів України „Про пенсійне забезпечення” і „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;

відшкодування витрат на надання послуг по догляду відповідно до законодавства України щодо  загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Фізичним особам, які надають соціальні послуги і отримують допомогу на догляд відповідно до Закону України „Про психіатричну допомогу”.

Фізичним особам, які надають соціальні послуги на платній основі.

Самозайнятим особам.

Фізичним особам, які проходять альтернативну (невійськову) службу.

Фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, хворим, які за висновком лікарсько-консультаційної комісії потребують постійного стороннього догляду і не здатні до самообслуговування, та перебувають у трудових відносинах, у тому числі на умовах неповного робочого дня (крім роботи вдома)

12

Результат надання адміністративної послуги

Призначення  щомісячної компенсаційної виплати / відмова в призначенні щомісячної компенсаційної виплати

13

Способи отримання відповіді (результату)

Структурний підрозділ з питань соціального захисту
населення Канівської районної державної адміністрації,  приймає рішення про призначення компенсації чи про відмову в її призначенні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження цього рішення.

Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається спеціалістом ЦНАП про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

 

 

 

 

                          «ПОГОДЖЕНО” 

           Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                          «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у відділ  соціального захисту населення Колочавської сільської ради

Адміністратор ЦНАП

В

В порядку надходження документів

2.

Прийом документів для призначення допомоги

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

3.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше трьох місяців з дня подачі документів

4.

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

5.

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Начальник відділу, Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

6.

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

7.

Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення у ЦНАП

Головні спеціалісти з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

8.

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

В

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь