Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

3. Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

Дата: 20.07.2021 16:06
Кількість переглядів: 599

                                                                  Інформаційна картка

                         «ПОГОДЖЕНО” 

          Рішенням виконавчого комітету

         Колочавської сільської ради

         від «18» грудня 2020 року № 3

                        «ЗАТВЕРДЖЕНО»

             Наказ начальника Управління

             соціального захисту населення

             від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-03

адміністративної послуги

надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

Управління соціального захисту населення  Міжгірської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про психіатричну допомогу” від 22.02.2000 № 1489- IІІ (зі змінами)

 5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 № 1192 „Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920; Методика обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, затверджена наказом  Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Державного комітету статистики України, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України 15.11.2001 № 486/202/524/455/3370, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07.02.2002 за № 112/6400

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Потреба в постійному сторонньому догляді

8

Перелік необхідних документів

Для призначення щомісячної грошової допомоги особою, яка звертається за її призначенням, подаються:

заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України                  від 21.04.2015 № 441;

документ, що посвідчує особу;

декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї);

висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу;

довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі;

копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана особі з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, за якою здійснюється догляд

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення щомісячної грошової допомоги, подаються особою, яка звертається за її призначенням

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) щомісячної грошової допомоги, яке зберігається в особовій справі отримувача допомоги та надається  на термін призначення допомоги

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;

виявлення в поданих документах недостовірної інформації;

заява подана особою, яка не має права на призначення державної соціальної допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення щомісячної грошової допомоги / відмова в призначенні щомісячної грошової допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Щомісячну грошову допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається спеціалістом ЦНАП про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень.

 

 

 

 

                       «ПОГОДЖЕНО” 

        Рішенням виконавчого комітету

        Колочавської сільської ради

        від «18» грудня 2020 року № 3

                         «ЗАТВЕРДЖЕНО»

             Наказ начальника Управління

             соціального захисту населення

             від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею

 

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сіль сільської ради

 

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

 

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у відділ  соціального захисту населення Полянської сільської ради

Адміністратор ЦНАП

 

 

В

В порядку надходження документів

 

2.

Прийом документів  для призначення допомоги

Адміністратор ЦНАП

 

В

Протягом одного робочого дня

 

 

3.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

Адміністратор ЦНАП

 

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів

 

 

4.

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

 

5.

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Начальник відділу, Головний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

 

 

6.

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

 

 

7.

 Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення у ЦНАП

Головні спеціалісти з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

 

8.

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

 

В

 

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь