A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

2. Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

Дата: 20.07.2021 16:07
Кількість переглядів: 131

                                                               Інформаційна картка

                        «ПОГОДЖЕНО” 

           Рішенням виконавчого комітету

          Колочавської сільської ради

          від «18» грудня 2020 року № 3

                       «ЗАТВЕРДЖЕНО»

            Наказ начальника Управління

           соціального захисту населення

           від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 03-02

адміністративної послуги

надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

Управління соціального захисту населення Міжгірської районної державної адміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

2

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: kolochavska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІI

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінет Міністрів України від 13.03.2019 № 250 „Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям”; постанова Кабінету Міністрів України від 04.03.2002  № 256 „Про затвердження Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій державного бюджету”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 21.04.2015 № 441 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.04.2015 за № 475/26920

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця) або іншого документа,  що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);

копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);

копії свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів)

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги, подаються особою, яка претендує на призначення допомоги особисто

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

 

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Допомога оформляється рішенням про призначення (відмову в призначенні) соціальної допомоги, яке зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається  на термін призначення допомоги

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення / відмова в призначенні допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

14

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень

 

 

                          «ПОГОДЖЕНО” 

            Рішенням виконавчого комітету

           Колочавської сільської ради

           від «18» грудня 2020 року № 3

                          «ЗАТВЕРДЖЕНО»

               Наказ начальника Управління

               соціального захисту населення

               від «16» грудня 2020 р. № 4

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги

надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’я

Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради

 

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія (В, У, П, З)

Строки виконання етапів (дію, рішення)

 

 

1.

Прийняття документів від суб’єкта звернення та передача документів у відділ соціального захисту населення соціального захисту населення Полянської сільської ради

Адміністратор ЦНАП

В

В порядку надходження документів

 

 

2.

Прийом документів для призначення допомоги

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

 

3.

Перевірка правильності повноти поданих документів для призначення допомоги та передача особових справ через програму «соціальна громада» до відділу грошових виплат і компенсацій УСЗН м.Свалява

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня, при потребі – не пізніше одного місяця з дня подачі документів

 

4.

Формування автоматизованої бази даних, опрацювання заяви для призначення допомоги та підготовка проекту рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

 

5.

Перевірка правильності проведеного розрахунку призначення даного виду допомоги, візування рішення (протоколу призначення, повідомлення про призначення чи про відмову в призначенні)

Головні спеціалісти відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів для призначення допомоги

 

 

 

6.

Погодження прийнятого рішення та повідомлення про призначення допомоги або відмови у призначенні допомоги

Керівник управління соціального захисту населення

В

Протягом десяти днів з дня подачі повного пакету документів

 

7.

Підготовка повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову та направлення у ЦНАП

Головні спеціалісти з прийому громадян відділу грошових виплат і компенсацій за єдиною технологією УСЗН смт. Міжгір’я

В

Протягом п’яти днів після прийняття рішення про нарахування або відмову

 

8.

Видача повідомлення про призначення допомоги або аргументовану відмову

Адміністратор ЦНАП

В

 

 

 

Умовні позначки:

В-виконує, У- бере участь, П - погоджує, 3 – затверджує

 

Загальна кількість днів надання послуги – 10 днів.

Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені до суду в порядку, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь