A A A K K K
для людей із порушенням зору
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

2. Державна реєстрація смерті

Дата: 12.05.2021 09:59
Кількість переглядів: 551

                                                                                              Інформаційна картка

                                                                                                                               «Затверджено»

                                                                                                 Рішенням  виконавчого  комітету

                                                                                          Колочавської  сільської  ради

                                                                                             від 22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 01-02

адміністративної послуги

«Державна реєстрація смерті»

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

Веб-сайт: kolochava.org.ua

2

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них.

Умови отримання послуги

  1. Документ про смерть (встановленої форми), виданий  закладом охорони здоров’я або судово–медичною установою; або  рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
  2. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) – особи, що звернулася за державною реєстрацією смерті (у т.ч. родичі померлого).

У разі наявності також здаються:

- Паспорт громадянина України померлого, пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого.

 

*Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті чи виявлення трупа, а в разі неможливості одержання лікарського свідоцтва про смерть, фельдшерської довідки про смерть - не пізніше п'яти днів.

**Державна реєстрація смерті за заявою, поданою до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, або за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

3

Оплата

Безоплатно

4

Результат надання послуги

  1. Свідоцтво про смерть.

Крім того, видається:

    1. Після державної реєстрації смерті спеціаліст державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання.

У разі державної реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради видається довідка для отримання допомоги на поховання, у якій зазначаються: прізвище, власне ім'я, по батькові померлої особи; дата смерті; місце смерті; номер та дата складання актового запису про смерть; найменування органу, що здійснив державну реєстрацію акту цивільного стану.

5

Строк надання послуги

Невідкладно в день звернення

6

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто заявнику

7

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» (стаття 17);

2.Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 06.05.2020 № 1590/5/).

 

 

 

 

 

                                                                                                       «Затверджено»

                                                                                                     Рішенням  виконавчого  комітету

                                                                                             Колочавської  сільської  ради

                                                                                                від 22  жовтня  2020 року  № 42

 

Технологічна картка

адміністративної послуги

«Державна реєстрація смерті»

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

п/п

Етапи процесу надання послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання

(протягом …. днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакета документів,  відповідність їх оформлення вимогам законодавства. Роз’яснення умов та порядку проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

2.

У разі відповідності поданих документів вимогам законодавства, після встановлення особи заявника на підставі паспорта громадянина України, паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формується та реєструється заява, із використанням електронного цифрового підпису.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

3.

Після перевірки відомостей внесених до заяви, проставлення власного підпису заявником.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

4.

Формування справи, сканування документів, видрук та надання суб’єкту звернення опису прийняття документів (за необхідності - перевірка даних у загальнодержавних реєстрах)

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

5.

Розгляд заяви

 

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

6.

Видача суб’єкту звернення результату послуги

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

Загальна кількість днів, необхідних для надання послуги, – 1

 

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 1

 

 

         Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь