Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

1. Державна реєстрація народження

Дата: 12.05.2021 10:08
Кількість переглядів: 571

                                                                                                Інформаційна картка

 

                                                                                                      «Затверджено»

                                                                                                      Рішенням  виконавчого  комітету

                                                                                               Колочавської  сільської  ради

                                                                                                 від 22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 01-01

адміністративної послуги

«Державна реєстрація народження»

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1

 

 

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

Веб-сайт: kolochava.org.ua

2

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них.

Умови отримання послуги

Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця від дня народження дитини за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків чи одного з них.

Перелік документів:

  1. Заява (встановленої форми);

Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідка на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.

 

  1. Свідоцтво про шлюб, якщо батьки перебувають у зареєстрованому шлюбі;

 

А також один з наступних документів:

  1. Документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини; або
  2. Медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу - у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я або у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше.

 

При потребі:

документи, необхідні для визначення походження дитини від батьків,  передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України.

 

Зокрема, якщо мати та батько дитини  не  перебувають  у  шлюбі  між собою, походження дитини від батька визначається:

1) за заявою матері та батька дитини;

2) за заявою чоловіка, який вважає себе батьком дитини;

3) за рішенням суду

3

Оплата

Безоплатно

4

Результат надання послуги

Свідоцтво про народження

 

5

Строк надання послуги

 

В день звернення  або  на  наступний  день

6

Спосіб отримання відповіді (результату)

Особисто (одним з батьків)

7

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Сімейний кодекс України (статті 121, 125, 135);
  2. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» (стаття 13);
  3. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.10.2000 № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 06.05.2020 № 1590/5/).

 

                                                                                                                  

                                                                                                                   

 

 

                                                                                                                          «Затверджено»

                                                                                                                    Рішенням  виконавчого  комітету

                                                                                                                    Колочавської  сільської  ради

                                                                             від 22  жовтня  2020 року  № 42

 

Технологічна картка

 адміністративної послуги

«Державна реєстрація народженя»

                     Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської сільської  ради

п/п

Етапи процесу надання послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання

(протягом …. днів)

1.

Прийом і перевірка повноти пакета документів,  відповідність їх оформлення вимогам законодавства. Роз’яснення умов та порядку проведення державної реєстрації актів цивільного стану.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

2.

У разі відповідності поданих документів вимогам законодавства, після встановлення особи заявника на підставі паспорта громадянина України, паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян формується та реєструється заява, із використанням електронного цифрового підпису.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

3.

Після перевірки відомостей внесених до заяви, проставлення власного підпису заявником.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

4.

Формування справи, сканування документів, видрук та надання суб’єкту звернення опису прийняття документів (за необхідності - перевірка даних у загальнодержавних реєстрах)

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

5.

Розгляд заяви

 

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

6.

Видача суб’єкту звернення результату послуги

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го робочого дня

Загальна кількість днів, необхідних для надання послуги, – 1

 

Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 1

 

 

           Умовні позначки:В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь