Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

57. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право власності на земельну ділянку; (Старі державні акти)

Дата: 20.07.2021 14:40
Кількість переглядів: 309

                                                                                                   Інформаційна картка

                                                                                                                                 “Затверджено”

                                                                                                                   Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                   Колочавської сільської ради

                                                                                                                             від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 06-57

адміністративної  послуги

«Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення ) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право власності на земельну ділянку»

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

 

 

 

 

 

 

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги, та вимоги до них

 

 

  1. Заява (клопотання);
  2. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (у разі, якщо земельна ділянка сформована);
  3. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
  4. Паспорт громадянина України;
  5. Картка платника податків (ідентифікаційний код).

Якщо документи подаються уповноваженою особою, додатково:

  1. Довіреність;
  2. Паспорт громадянина України (уповноваженої особи).

3.

Оплата

Безоплатно

4.

Результат надання послуги

Рішення сільської ради про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передача земельної ділянки в приватну власність..

5.

Строк надання послуги

1 місяць (та враховуючи строк на проведення найближчого засідання сільської ради).

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

  1. Особисто, в тому числі через представника за довіреністю (з посвідченням особи).
  2. Поштою.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

  1. Земельний кодекс України (ст. 12, 79-1, 81, 92, 93, 122-124, 127, 128, 186, 186-1);
  2. Закон України «Про землеустрій» (ст. 19, 22, 49-51, 55).

 

 

                                                                                                                             “Затверджено”

                                                                                                               Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                               Колочавської сільської ради

                                                                                                                        від  22  жовтня  2020 року  № 42

                                                                                                         

Технологічна картка

Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що посвідчує право власності на земельну ділянку

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1

Прийом і перевірка повноти пакета документів, завіряння копій документів, реєстрація послуги, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання.

Внесення інформації про подані документи до  інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-ого дня

2

Передача вхідного пакета документів особисто в загальний відділ сільської ради.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-ого дня

3

Отримання вхідного пакету документів та його реєстрація.

Спеціаліст І-ї категорії

В

Не пізніше наступного дня після прийому документів

4

Перевірка відповідності поданих документів  вимогам чинного законодавства України, опрацювання документів та винесення на розгляд постійної депутатської комісії  з питань землеустрою, екології, охорони навколишнього середовища, безпеки життєдіяльності людини.

Спеціаліст І-ї категорії

В

 

 

 

П

По мірі скликання засідань комісії (1-2 тижні)

5

Розгляд проекту рішення на засіданні постійної комісії сільської ради з питань землеустрою, екології, охорони навколишнього середовища, безпеки життєдіяльності людини.

 

Голова постійної депутатської комісії,

Секретар  Колочавської сільської ради

У

 

 

 

У

В день проведення засідання

6

Розгляд проекту рішення на засіданні сесії Полянської сільської ради та прийняття відповідного рішення.

Секретар  Колочавської сільської ради

З

В день проведення сесії відповідно до розпорядження сільського голови

7

Виготовлення необхідної кількості завірених копій рішення.

Спеціаліст І-ї категорії

В

Протягом 3 робочих днів після проведення сесії сільської ради

8

Внесення інформації про результат надання адміністративної послуги до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го дня після отримання вихідного пакету документів.

9.

  Видача суб’єкту звернення результату послуги:

  • сесії сільської ради (витяга з протоколу сесії сільської ради) або обґрунтованої відмови.

 

Адміністратор ЦНАП

В

З 5- го дня з моменту підписання  рішення

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів

Загальна кількість днів передбачена законодавством – не пізніше 5-ого дня з моменту підписання рішення

 

*-після запровадження в ЦНАПі.

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь