14. Видача виписки з погосподарської книги;
Інформаційна картка
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради від 22 жовтня 2020 року № 42
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 06-14
адміністративної послуги
«Виписка з погосподарської книги»
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1. |
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)
|
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/ |
2. |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них |
|
3. |
Оплата |
Безоплатно |
4. |
Результат надання послуги |
Видача виписки з погосподарської книги або вмотивована відмова. |
5. |
Строк надання послуги |
Протягом 1-го робочого дня |
6. |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
На вибір особи: 1.Особисто, в тому числі через представника за нотаріально завіреною довіреністю. 2.Поштою. |
7. |
Акти законодавства щодо надання послуги |
|
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради від 22 жовтня 2020 року № 42
адміністративної послуги
«Виписка з погосподарської книги»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ з/п |
Етапи надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія |
Термін виконання, (днів) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Прийом і перевірка повноти пакета документів, завіряння копій документів, реєстрація послуги, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання. Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення |
2. |
Передача вхідного пакета документів особисто в загальний відділ сільської ради. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
У день звернення |
3. |
Отримання вхідного пакету документів, його реєстрація та передача у загальний відділ сільської ради |
Секретар Колочавської сільської ради |
В |
У день звернення |
4. |
Опрацювання вхідного пакету документів та підготовка довідки або обґрунтованої відмови. |
Секретар Колочавської сільської ради |
В |
У день звернення |
5. |
Передача рішення або витяг з рішення виконавчого комітету сільської ради про присвоєння статусу особи гірського населеного пункту |
Секретар Колочавської сільської ради
|
У |
1 робочих днів |
6. |
Внесення інформації про результат надання адміністративної послуги до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Адміністратор ЦНАП |
З |
1 робочий день |
7. |
Видача суб’єкту звернення результату послуги: видача посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту |
Адміністратор ЦНАП |
В |
1 робочий день |
Загальна кількість днів надання послуги – 30 робочих днів |
||||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) – 30 робочих днів |
*-після запровадження в ЦНАПі.
Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.