7. Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування;
Інформаційна картка
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 06-07
адміністративної послуги
«Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1.
|
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги)
|
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/ |
2 |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них |
|
3 |
Оплата |
Безоплатно |
4. |
Результат надання послуги |
Рішення виконавчого комітету сільської ради «Про встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування» |
5. |
Строк надання послуги |
До 30 робочих днів |
6. |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
На вибір особи: 1. Особисто, або через представника за довіреністю (для фізичних осіб - нотаріально завіреною). 2. Поштою. |
7. |
Акти законодавства щодо надання послуги |
|
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради в
від 22 жовтня 2020 року № 42
адміністративної послуги
«Встановлення (погодження) режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування»
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ з/п |
Етапи надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія |
Термін виконання, (днів) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Інформування про види послуг, порядок заповнення заяви, перелік документів тощо. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-ого дня. |
2. |
Прийняття заяви про погодження проведення салютів, феєрверків, інших заходів з використанням вибухових речовин і піротехнічних засобів , а також документів, необхідних для її проведення, та реєстрація у базі даних про реєстрацію заяв .
|
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-ого дня |
3. |
Виготовлення електронних копій шляхом сканування поданих документів та розміщення їх у базі даних про реєстрацію заяв.
|
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-ого дня |
4. |
Передача документів до виконавчого комітету сільської ради
|
Секретар Колочавської сільської ради |
В |
Не пізніше наступного дня після отримання документів. |
5. |
Підготовка дозволу щодо встановлення (погодження) режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування
|
Секрет сільської ради |
З |
Протягом 30 робочих днів |
6. |
Передача результату у ЦНАП |
Секретар Колочавської сільської ради
|
В |
В день отримання вихідного пакету документів |
7. |
Видача дозволу про погодження проведення салютів, феєрверків, інших заходів з використанням вибухових речовин і піротехнічних засобів |
Адміністратор ЦНАП |
В |
В день отримання вихідного пакету документів |
Загальна кількість днів надання послуги - 30 днів Загальна кількість днів (передбачена законодавством) - 30 робочих днів |
*-після запровадження в ЦНАПі.
Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує