4. Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові;
Інформаційна картка
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 06-04
адміністративної послуги
«Прийняття рішення про переведення житлового будинку
або житлового приміщення у нежитлові»
Інформація про центр надання адміністративних послуг |
||
1.
|
Інформація про ЦНАП (місце подання документів та отримання результату послуги) |
Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78 Графік роботи: Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9.00 по 16.00. Четвер з 10.00 по 20.00. Без перерви на обід. Вихідні дні - субота, неділя Тел.: (03641) 2-42-24 Електронна пошта: kolsr@ukr.net, tsnap-kolochava@ukr.net Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/ |
2. |
Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них |
|
3. |
Оплата |
Безоплатно |
4. |
Результат надання послуги |
Рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові |
5. |
Строк надання послуги |
До 30 календарних днів |
6. |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
|
7. |
Акти законодавства щодо надання послуги |
|
«Затверджено»
Рішенням виконавчого комітету
Колочавської сільської ради
від 22 жовтня 2020 року № 42
Прийняття рішення переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлові
Центр надання адміністративних послуг Колочавської сільської ради
№ з/п |
Етапи надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і виконавчий орган |
Дія |
Термін виконання, (днів) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Прийняття заяви з переліком відповідних документів про видачу ордера. Внесення інформації про подані документи до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-ого дня |
2. |
Передача вхідного пакета документів особисто в загальний відділ міської ради. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-ого дня |
3. |
Отримання вхідного пакету документів, його реєстрація та передача у суб’єкту виконання. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Не пізніше наступного дня після отримання документів. |
4. |
Опрацювання документів, підготовка та розгляд на засіданні комісії з житлових питань при виконавчому комітеті сільської ради. |
Голова комісії з житлових питань при виконавчому комітеті сільської ради. Секретар Колочавської сільської ради |
В
У |
Протягом 3-15 днів |
5. |
Підготовка проекту відповідного рішення виконавчого комітету сільської ради. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
З 16-го дня |
6. |
Розгляд проекту рішення на засіданні виконавчого комітету сільської ради та прийняття відповідного рішення. |
Голова комісії з житлових питань при виконавчому комітеті сільської ради Секретар Колочавської сільської ради |
У
З |
В день проведення засідання |
7. |
Підготовка ордера на житлове або ордера на службове приміщення та передача особисто адміністратору ЦНАПу. |
Секретар Колочавської сільської ради |
В |
Протягом 5 днів після засідання виконкому |
8. |
Внесення інформації про результат надання адміністративної послуги до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Протягом 1-го дня після отримання вихідного пакету документів. |
9. |
Видача заявнику ордера на жиле приміщення або на службове. |
Адміністратор ЦНАП |
В |
Не пізніше 30-го дня з моменту звернення. |
Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів. |
||||
Загальна кількість днів передбачена законодавством – 30 днів. |
*-після запровадження в ЦНАПі.
Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.