Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

3. Видача ордеру на видалення зелених насаджень;

Дата: 21.07.2021 11:17
Кількість переглядів: 1443

                                                                                                        Інформаційна картка

 

                                                                                                                                                     «Затверджено»

                                                                                                                                       Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                       Колочавської сільської ради

                                                                                                                                       від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 06-03

адміністративної послуги

«Видача ордера на видалення зелених насаджень»

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

1.

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про ЦНАП   (місце подання документів та отримання результату послуги)

 

 

 

Адреса: 90043, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Колочава, вул. Шевченка, 78

Графік роботи:

Понеділок,  вівторок,  середа,  п’ятниця  з  9.00  по 16.00. Четвер з 10.00  по  20.00.  Без  перерви  на  обід. Вихідні  дні - субота,  неділя

Тел.: (03641) 2-42-24

Електронна пошта: kolsr@ukr.net,

tsnap-kolochava@ukr.net

Веб-сайт: https://kolochavska-gromada.gov.ua/

2.

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

1. Заява (рекомендований зразок додається).
2. Документ про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню (за умови її нарахування).

3.

Оплата

Розмір відновної вартості зелених насаджень визначається комісією.

4.

Результат надання послуги

Ордер на видалення зелених насаджень

5.

Строк надання послуги

Прийняття рішення комісією протягом 20 календарних днів та прийняття рішення відповідним виконавчим органом сільської, селищної, міської ради – протягом місяця.

Ордер видається не пізніше наступного робочого дня після подання документа про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.

6.

Спосіб отримання відповіді (результату)

На вибір особи:

1. Особисто, в тому числі через представника за нотаріально завіреною довіреністю.

2. Поштою.

7.

Акти законодавства щодо надання послуги

1. Закон України від 06.09.2005 № 2807-IV «Про благоустрій населених пунктів» ( ст. 10, 28).

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045 «Про затвердження порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах».

3. Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 12.05.2009 № 127 «Про затвердження методики визначення відновної вартості зелених насаджень».

4. Сільською радою може бути затверджено програму благоустрою.

 

 

 

 

 _____________________________________

 

_____________________________________

(найменування уповноваженого органу)

_____________________________________

(ПІБ)

 

_____________________________________

(найменування підприємства/ПІБ заявника  )

_____________________________________

(адреса реєстрації)

 

_____________________________________________

(код ЄДРПОУ для підприємства)

тел. ___________________________________

 

 

ЗАЯВА

Прошу надати ордер на видалення зелених насаджень (кущів та/або дерев):

________________________________________________________________________________ (зазначити породу, кількість, діаметр) ________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________,

які знаходяться за адресою: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Необхідність видалення зелених насаджень пов’язано з _________________________                                            

________________________________________________________________________________ (вказати причину)

_________________________________________________________________________________________________

З метою забезпечення ведення реєстру дозволів на порушення об’єктів благоустрою і відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» я,

__________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи)

___________________________
(підпис)

 

даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

 

Додаток:

  • Документ про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню (за умови її нарахування).

 

 «____» ___________ 20___р.         __________________             _____________________

                                                                         (підпис)                                    (прізвище, ім’я, по-батькові)

 

 

    

 

 

                                                                                                                                                  «Затверджено»

                                                                                                                                   Рішенням виконавчого комітету

                                                                                                                                   Колочавської сільської ради

                                                                                                                                   від  22  жовтня  2020 року  № 42

 

Технологічна картка

адміністративної послуги

«Видача ордера на видалення зелених насаджень»

 

Центр  надання  адміністративних  послуг  Колочавської  сільської  ради

 

№ з/п

Етапи надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і виконавчий орган

Дія

Термін виконання, (днів)

1

2

3

4

5

1.

Прийом і перевірка повноти пакета документів, завіряння копій документів, реєстрація послуги, повідомлення суб’єкта звернення про орієнтовний термін виконання.

Внесення інформації про подані документи до  інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

 

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-ого дня

2.

Реєстрація пакету документів та передача голові комісії з питань визначення стану зелених насаджень та їх відновної вартості в с. Бабчинці.

Адміністратор ЦНАП

В

Не пізніше наступного дня після отримання документів.

3.

Виїзд на земельну ділянку, обстеження зелених насаджень.

Робоча група з числа членів комісії

В

 

Протягом

3-5-ого дня

4.

Підготовка акту обстеження зелених насаджень або письмового повідомлення про відмову у наданні послуги.

Голова комісії з питань земельних відносин

 

В

 

 

Протягом

3-5-ого

дня

5.

Передача підготовленого акту обстеження зелених насаджень на розгляд комісії.

Голова комісії з питань земельних відносин

В

 

Протягом

5-10-ого дня

6.

Розгляд акту обстеження на засіданні комісії.

Комісія

В

Протягом

10-12-ого дня

7.

 За результатами засідання комісії - підготовка відповідного рішення на засідання виконавчого комітету сільської ради.

Голова комісії з питань земельних відносин

В

За 5 днів до чергового засідання виконавчого комітету.

8.

Розгляд проекту рішення на засіданні виконавчого комітету сільської ради та прийняття відповідного рішення.

Голова комісії з питань земельних відносин

Секретар сільської ради.

У

 

З

 

В день проведення засідання

9.

Підготовка ордеру на видалення зелених насаджень (або листа із зауваженнями) та передача наручно адміністратору ЦНАП.

Секретар сільської ради

В

Протягом

23-27-ого дня

10.

Внесення інформації про результат надання адміністративної послуги до інформаційної системи "Програмний комплекс автоматизації ЦНАП"(«Вулик»)*.

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1-го дня після отримання вихідного пакету документів.

11.

  Видача суб’єкту звернення результату послуги:

  1. ордера на видалення зелених насаджень .

 

Адміністратор ЦНАП

В

З 29-30-ого дня

Загальна кількість днів надання послуги – 30 днів.

Загальна кількість днів передбачена законодавством –  30 днів.

*-після запровадження в ЦНАПі.

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь