Організація роботи зі зверненнями громадян у Колочавській сільській раді
КОЛОЧАВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
08.02.2023 Колочава № 11
Про організацію роботи зі зверненнями громадян
у Колочавській сільській раді
Відповідно до пунктів 1, 17, 19, 20 частини 4 статті 42 та частини 8 статті 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування”, з метою забезпечення належного розгляду звернень і організації особистого прийому громадян:
1. Затвердити Графік особистого прийому громадян в Колочавській сільській раді, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження сільського голови від 01.03.2021 року № 4.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Малету В.О.
Сільський голова Василь ХУДИНЕЦЬ
АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ
проекту розпорядження
Заступник сільського голови, керуючий справами
(відповідно до функцій та повноважень)
|
|
|
Василь МАЛЕТА |
|
(підпис) |
|
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
_______________ 20__ року
Про організацію роботи зі зверненнями громадян у Колочавській сільській раді |
||
|
(назва проекту розпорядження) |
|
Проект розпорядження розроблено |
Сектор з питань правової роботи відділу управління персоналом та правової роботи |
|||
|
(найменування структурного підрозділу, іншого органу, установи, посадової особи, що є головним розробником) |
|||
Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування” |
||||
(підстава для розроблення) |
||||
ПОГОДЖЕНО: |
|
|
|
|
(Назва структурного підрозділу)
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
(дата) |
|
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
(дата) |
|
Відділ управління персоналом та правової роботи |
|
|
|
|
Загальний відділ |
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
(дата) |
|
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
(дата)
|
|
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
(дата) |
|
Зауваження і пропозиції (додаються на окремому аркуші) |
|
|
|
|
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
(дата) |
|
Завідувач сектору правової роботи відділу управління персоналом та правової роботи ________ (підпис) (найменування посади головного розробника) _________________ 20__ року |
Любов РУЩАК (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
сільського голови
08.02.2023 № 11
Графік
особистого прийому громадян
в Колочавській сільській раді
ХУДИНЕЦЬ Василь Іванович |
Голова Колочавської сільської ради
|
Кожний понеділок |
ДЕРБАК Тетяна Михайлівна
|
Секретар Колочавської сільської ради |
Перший четвер місяця |
Худинець Василь Павлович |
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
Перший вівторок місяця
|
Малета Василь Олександрович |
Керуючий справами виконавчого комітету сільської ради |
Перша п'ятниця місяця
|
Примітка: прийом громадян проводиться за адресою: с.Колочава, вул. Шевченка, 78, кабінет голови сільської ради , з 9 до 13 години; у випадках відсутності сільського голови прийом громадян проводиться секретарем сільської ради Дербак Т.М.
Запис на прийом проводиться за телефоном +380971194787 щопонеділка з 9 до 13 години.