IV та V рівні підтримки в закладах дошкільної освіти
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти.
Кожна дитина має свій особливий шлях розвитку. Тому насамперед мають враховуватись ті труднощі й ті потреби, які виникають під час навчального процесу.
Організація сучасної інклюзивної дошкільної освіти забезпечує цілісне входження дитини з ООП в загальноосвітній простір, що відповідає її потребам і можливостям.
Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії. Відповідно до Порядку організації діяльності інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, затвердженого ПКМУ від 10.04.2019 №530, інклюзивне навчання в закладі дошкільної освіти організовується на основі Висновку ІРЦ з урахуванням рівнів підтримки.
Додатково:
Рівні підтримки - обсяг тимчасової або постійної підтримки в освітньому процесі дітей, які цього потребують, відповідно до їх індивідуальних потреб.
Джерело: Управління Державної служби якості освіти у Сумській області.