Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

IV та V рівні підтримки в закладах дошкільної освіти

Дата: 15.08.2023 13:25
Кількість переглядів: 50

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти.

Кожна дитина має свій особливий шлях розвитку. Тому насамперед мають враховуватись ті труднощі й ті потреби, які виникають під час навчального процесу.

Організація сучасної інклюзивної дошкільної освіти забезпечує цілісне входження дитини з ООП в загальноосвітній простір, що відповідає її потребам і можливостям.

Фото без опису

Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії. Відповідно до Порядку організації діяльності інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти, затвердженого ПКМУ від 10.04.2019 №530, інклюзивне навчання в закладі дошкільної освіти організовується на основі Висновку ІРЦ з урахуванням рівнів підтримки.

✅Додатково:

Рівні підтримки - обсяг тимчасової або постійної підтримки в освітньому процесі дітей, які цього потребують, відповідно до їх індивідуальних потреб.

Джерело: Управління Державної служби якості освіти у Сумській області.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь