Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

Чому на корекційно-розвиткових заняттях педагоги використовують крупи?

Дата: 06.03.2024 13:42
Кількість переглядів: 43

Корекційні педагоги використовують крупи для занять з дітьми з особливими освітніми потребами з кількох причин:

Фото без опису

✏️Сенсорний стимуляційний ефект:

Для дітей з різними розладами, такими як аутизм або сенсорна інтеграційна дисфункція, важливо розвивати їхні сенсорні навички. Гра з крупами допомагає стимулювати їхні відчуття, розвивати відчуття дотику та сприяти інтеграції сенсорної інформації.

✏️Моторна реабілітація:

Деякі діти мають проблеми з моторною функцією, координацією рухів та розвитком м'язів. Гра з крупами допомагає їм покращити ці навички, виконуючи різноманітні дії з крупами, такі як лиття, пересипання або формування.

✏️Формування понять:

Для дітей з відставанням у розвитку або з порушеннями мовлення важливо візуалізувати поняття. Крупи можуть бути використані для навчання кількості, кольорів, форм та інших понять шляхом візуального сприйняття.

Фото без опису

✏️Емоційний розвиток:

Гра з крупами може також слугувати засобом для вираження емоцій та розвитку соціальних навичок. Діти можуть вільно виражати свої почуття через маніпулювання крупами та спілкування з іншими дітьми.

Отже, використання крупів у заняттях корекційної педагогіки має значний потенціал для покращення різноманітних аспектів розвитку дітей з особливими освітніми потребами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь