Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

Чому на корекційно-розвиткових заняттях педагоги використовують крупи?

Дата: 06.03.2024 13:42
Кількість переглядів: 29

Корекційні педагоги використовують крупи для занять з дітьми з особливими освітніми потребами з кількох причин:

Фото без опису

✏️Сенсорний стимуляційний ефект:

Для дітей з різними розладами, такими як аутизм або сенсорна інтеграційна дисфункція, важливо розвивати їхні сенсорні навички. Гра з крупами допомагає стимулювати їхні відчуття, розвивати відчуття дотику та сприяти інтеграції сенсорної інформації.

✏️Моторна реабілітація:

Деякі діти мають проблеми з моторною функцією, координацією рухів та розвитком м'язів. Гра з крупами допомагає їм покращити ці навички, виконуючи різноманітні дії з крупами, такі як лиття, пересипання або формування.

✏️Формування понять:

Для дітей з відставанням у розвитку або з порушеннями мовлення важливо візуалізувати поняття. Крупи можуть бути використані для навчання кількості, кольорів, форм та інших понять шляхом візуального сприйняття.

Фото без опису

✏️Емоційний розвиток:

Гра з крупами може також слугувати засобом для вираження емоцій та розвитку соціальних навичок. Діти можуть вільно виражати свої почуття через маніпулювання крупами та спілкування з іншими дітьми.

Отже, використання крупів у заняттях корекційної педагогіки має значний потенціал для покращення різноманітних аспектів розвитку дітей з особливими освітніми потребами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь