Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

А ЯКІ ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ВИКОРИСТОВУЄТЕ ВИ?!

Дата: 14.04.2023 14:05
Кількість переглядів: 20

Я завжди хочу використовувати на заняттях звичайні предмети, але не в стандартний спосіб.

Предмети, на які діти вдома не звертають уваги, але викликають величезний інтерес під час наших занять. Предмети, які можна купити у будь-якому магазині та які не вимагають великих фінансових витрат.

Впевнена, що Ви також їх використовуєте.

Сьогодні хочу згадати про резиночки для волосся.

Ці ігри добре розвивають уяву, зорове та слухове сприйняття, координацію руху, просторову орієнтацію, мовлення, швидкість реакції, тренують увагу, пам'ять та посидючість.

Фото без опису

ЯК МИ ГРАЄМО.

1. Сортуємо резиночки за кольорами, розкладаючи їх за кольоровими стаканчиками. У цю гру можна сміливо грати з однорічними дітьми. Вона допомагає малюкам закріпити знання про кольори. Щоб гра залишилася цікавою і для старших дітлахів, ми ускладнюємо її. Пропонуємо їм розсортувати резинки за допомогою пінцетів.

2. Одягаємо резинки, на картонні циліндри з-під паперового рушника, під диктовку дорослого або виконуємо завдання за схемою «Продовжи ряд».

3.У цієї гри кодова назва «Одягни їжачка». Діти одягають резиночки на маленькі масажні м'ячики.

4. Влаштовуємо змагання. Хто перший!! Кожна дитина бере собі картку із завданням та виконує її. Дітям дуже подобається. Вони входять у азарт. Той, хто перший впорається із завданням, повинен крикнути: «Стоп» і натиснути на дзвінок.

5.Гра «Розвідники». Не знаю чому така назва у цієї гри, напевно тому, що вона добре тренує зорову пам'ять та увагу. Для гри треба підготувати однакові набори резиночек за кількістю дітей. Вибираємо ведучого, який сам вигадує завдання, одягає резинки на свою руку. Потім показує іншим , протягом декількох хвилин і ховає руку за спину. Дітлахи одягають резинки по пам'яті. Перевіряємо. Дитина, яка правильно виконала завдання, стає головнокомандувачем.

6. Найулюбленіша гра у наших студентів – «Крот». Дитині зав'язують очі. І він під диктовку виконує завдання: «Одягни гумку на середній пальчик, на мізинчик, на середній та безіменний» або педагог сам одягає дитині резиночки, починаємо з 2 штук, а малюк відповідає на якому пальчику гумка.

7. Діти самі вигадують завдання на шаблонах долонь, використовуючи кольорові олівці. Потім малюки намагаються їх виконати.

Грайте із задоволенням.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь