Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

МЕТОДИКА КЮЇЗЕНЕРА – ЛІЧИЛЬНІ ПАЛИЧКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ!

Дата: 05.12.2022 11:06
Кількість переглядів: 17

За допомогою лічильних паличок Кюїзенера діти в усьому світі з задоволенням розвивають дрібну моторику, тренують пам'ять, пізнають основи геометрії, порівнюють величини, форму, обсяг і колір. 

Математичний розвиток дитини не зводиться до того, щоб навчити дошкільника рахувати, вимірювати і вирішувати арифметичні завдання. Це ще й розвиток здатності бачити, відкривати в навколишньому світі властивості, відносини, залежності, вміння «конструювати», оперувати зі знаками, словами.

Фото без опису

Словесно-логічне мислення дитини, яке починає розвиватися в кінці дошкільного віку, передбачає вміння оперувати словами і розуміти логіку міркувань.

Розвиток словесно-логічного мислення у дітей проходить як мінімум два етапи. На першому з них дитина засвоює значення слів, що відносяться до предметів і дій, навчається користуватися ними при вирішенні завдань, а на другому етапі їм пізнається система понять, що позначають відносини, і засвоюються правила логіки міркувань.

Діти старшого дошкільного віку відрізняють справжні слова, наявні в мові, від придуманих, штучно створених слів. Діти, яким менше 7 років, зазвичай вважають, що у слова є тільки одне значення, і не бачать нічого смішного в жартах, заснованих на грі слів.

Існує безліч варіантів вправ для роботи з паличками. Всі завдання можна розподілити по блоках:

📌Завдання на ознайомлення з паличками:

-знайди і покажи таку ж паличку, як у мене;

-знайди довшу або коротшу паличку;

-покажи з паличок яких кольорів побудований будинок або дорога.

📌Завдання на вивчення кольору:

-побудуй квадрат з червоних паличок, а потім з блакитних, визнач який більший;

-виклади палички за схемою: червона, жовта, червона, жовта;

-покладіть декілька паличок перед дитиною і через декілька секунд приберіть одну, запитавши, палички якого кольору не вистачає.

📌Завдання на вимір:

-попросіть дитину знайти будь-яку паличку, коротшу за синю, але довшу за жовту;

-з декількох паличок потрібно скласти таку ж по довжині, як бордова або синя;

-за допомогою будь-якої палички вимірюйте довжину олівця, книги, ніжку стола;

- із закритими очима знайди дві однакові довгі, а потім і короткі палички;

-побудуйте з паличок дорогу, завідомо пропускаючи палички різного розміру, і попросіть дитину заповнити прогалини.

📌Завдання на побудову:

-попросіть дитину побудувати предмет, використовуючи шаблон.

📌Завдання на склад числа:

-попросіть дитину знайти велику паличку, що дорівнює сумі двох маленьких.

📌Логічні завдання з паличками:

-запропонуйте дитині розташувати палички так, щоб біла була між червоною і синьою, а синя поруч з чорною.

Палички цікаві тим, що грати і продуктивно займатися з ними зможуть діти різного віку, тому у європейських сім’ях такі палички давно стали лідерами серед розвиваючих іграшок.

Засвоєнню досить складних математичних знань, формуванню інтересу до них допомагає гра - одне з найпривабливіших для дітей занять. ✨👫

Підготувала фахівець (консультант) вчитель-дефектолог📚✍️


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь