A A A K K K
для людей із порушенням зору
Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

ІГРИ НА РОЗВИТОК ЗОРОВОЇ ТА СЛУХОВОЇ ФУНКЦІЇ ДИТИНИ

Дата: 12.05.2022 15:22
Кількість переглядів: 8

У період до трьох років особливу увагу батьки надають розвитку своєї дитинки. І не дарма. Адже в цей час малюк отримує 70% інформації. Тому дуже важливо зробити добірку ігор, за допомогою яких він набуватиме необхідних йому знань. А, як відомо, гра – це провідна діяльність дитини. Пропонуємо деякі з них.

Фото без опису

ІГРИ НА РОЗВИТОК ЗОРОВОЇ ФУНКЦІЇ

👀 1. Вчимо розрізняти величину предметів: «А цей м'яч великий? Чи це більший?»

👀 2. Беремо різні намистинки і досліджуємо їх на розмір, колір та форму. У цьому випадку розвивається і дрібна моторика.

👀 3. Геометричні фігури теж мають бути у грі. Сортуємо їх за формою, розміром, кольором.

👀 4. Включаємо рухи і не тільки: «Принеси мавпочці Тедді синій м'ячик», «Покажи червоні намистинки слоникові».

👀 5. Мозаїка - це незамінний інструмент пізнання кольорів: злиття, назва, чергування.

👀 6. До ігор, що розвивають, чудово відносяться пірамідка, шнурівка, мотрійка.

ІГРИ НА РОЗВИТОК СЛУХОВОЇ ФУНКЦІЇ

👂 1. "Впізнай по звуку". Непроста, але дуже результативна гра. Маля має по звуку здогадатися, що це за предмет. Наприклад, закриваєте дитині очі або повертаєте її спиною і починаєте шарудіти папером, стукати в барабан, дзвіночок, пересипати гречку та ін.

👂 2. «Тихо/голосно». Тут можна робити кілька варіацій: плескати в долоні, грати на піаніно або стукати в бубон. Головний принцип такий: якщо тихо грати, то малюк на носочках ходить, якщо голосно, то він має стрибати чи активно бігати.

👂 3. «Панас». Зав'язуємо дитині очі і дзвонимо у дзвіночок (дудочка, брязкальце, тамбурин, тощо). Дитина повинна вгадати, звідки долинає звук (зверху, праворуч, ззаду).

👂 4. «Повтори за мною». Завдання полягає в тому, щоб малюк повторював за вами рухи під риму:

Ми опустимо ручки, І ніжкою тупнемо,

ми ручки піднімемо. І пострибаємо,

Головою киваємо А потім на місці ми

і вправо і вліво ми. Поприсідаємо.

Наступний ступінь складності - дитина повторює за дорослим не тільки рухи, а й слова. Причому говорити та виконувати рухи можна у різному темпі (повільніше чи швидко), чергуючи його.

БАЖАЄМО УСПІХІВ!

.

.

Джерело: universalnannies


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь