27 квітня - День "Розкажи історію"
Розвиток зв'язного мовлення, можна розвивати не тільки на заняттях з логопедом, дефектологом чи будь яким іншим фахівцем.
Діти швидко розвиваються не в процесі навчання, а в процесі пізнання навколишнього світу, життя, в процесі спілкування. І батькам слід створити атмосферу взаємної довіри, любові, поваги, радості, співчуття і співпереживання, в якій народжується співпраця дорослого і дитини.
Приблизна тематика розмов з дітьми 3—4 років, що може значно повпливати на розвиток усного мовлення
Режим дня дитини. Що ти сьогодні снідала? Що їла в обід? Що бабуся готує на вечерю? Хто тобі допоміг прибрати ліжко? Як ти умивалась? Чим займалась до обіду? Що робила після обіду?
Іграшки. Як звати своїх ляльок? З якими іграшками ти гралась? Що ти будуєш з кубиків? Куди їде машина?
Одяг і взуття. Якого кольору плаття, сорочка? Хто купив тобі пальто? Де зберігається твій одяг? Що спочатку потрібно одягати? Як назвати цей одяг (колготки, панчохи, шкарпетки, фартух)? Що потрібно взути на ноги?
Меблі. В чому зберігається посуд? Книжки? На чому ти сидиш? Де ти спиш? Що стоїть у тебе в кімнаті? Що є у нас на кухні? Де зберігається твій одяг?
Члени сім'ї. Як звати маму, тата, брата чи сестру, бабусю, дідуся? Чим займається мама, бабуся, татко? Де твій старший брат чи сестра?
Рослини і тварини. Які квіти у нас ростуть? Хто доглядає за квітами? Чи є дерева і кущі на вулиці? Як звати кішку, собаку? Що їсть кішка, собака? Хто годує тварин? Чи є у тебе акваріум? Хто живе в акваріумі?