На Форумі освітян у Колочавській громаді обговорили стратегії покращення освіти під час війни
22 серпня 2024 року в Колочавській громаді відбувся освітянський форум, присвячений актуальним питанням реформування освіти в умовах війни. Захід зібрав керівників громади, методистів , представників освітніх закладів громади, спеціалістів відділу освіти.Тема форуму: «Навчати і навчатись під час війни: стратегії покращення освіти» – викликала жвавий інтерес серед учасників.
Перша панельна дискусія була присвячена темі реформування профільної середньої освіти. Учасники обговорили ключові питання реформування освітньої системи, зокрема, нові підходи до профільного навчання, які повинні відповідати сучасним викликам та потребам учнів.
Презентацію на тему: «Якість шкільної освіти: теорія і практика» провела Алiна Худинець, директорка Горбівської гімназії. Вона поділилася досвідом впровадження новітніх методик навчання та зазначила, що якість освіти залежить не тільки від навчальних матеріалів, але й від підготовки педагогів та їхнього професійного розвитку.
Модератором на панельній дискусії: «Якість освіти як комплексне утворення: грамотність – освіченість, професійна компетентність – культура – менталітет». виступила начальниця відділу освіти, сімʼї, молоді, спорту та культури Колочавської сільської ради Ганна Ігнатишин, яка разом із педагогами обговорювала важливість комплексного підходу до освіти, де значна увага приділяється не лише академічним знанням, але й культурному та ментальному розвитку учнів.
Завершальний етап форуму відбудеться 27 серпня, де запланована панельна дискусія на тему: «Навчальний рік 2024-2025: які нововведення». Учасники цього обговорення, серед яких методисти відділу освіти, заступники директорів, учителі-предметники та інші освітяни, розглянуть підготовку до нового навчального року, нові методи та підходи, які будуть впроваджені для покращення навчального процесу.
Цей форум став важливим майданчиком для обміну думками та досвідом серед освітян Колочавської громади. Обговорення та прийняті рішення допоможуть удосконалити освітній процес в умовах війни, забезпечивши учням належний рівень знань та підтримку.