Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів по закладах освіти Колочавської територіальної громади

Дата: 30.09.2025 14:54
Кількість переглядів: 52

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів по закладах освіти Колочавської територіальної громади, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (зі змінами))

 

 

 

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Колочавська сільська рада.

1.2. місцезнаходження замовника: с.Колочава, вул. Шевченка, 78, Хустський район, Закарпатська область, 90043.

1.3. ідентифікаційний код замовника: 04350777.

1.4. категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів).

3. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

3.1. вид предмета закупівлі: відкриті торги (з особливостями).

3.2. ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-24-007468-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Учасник має забезпечувати здобувачів освіти/дітей порціями гарячого харчування - в одноразовій упаковці кожна - відповідно до меню. Порція гарячого харчування для однієї дитини має бути порційно упакована в разову спеціальну упаковку (одноразовий посуд, ланчбокс, тощо).

Харчування здобувачів освіти/дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.

Кількість учнів може змінюватись відповідно до фактичного відвідування.

Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування здобувачів освіти/дітей визначеного керівником закладу освіти.

Виробничі приміщення Учасника мають бути укомплектовані кваліфікованими кадрами, з обов’язковим проходженням ними медичних оглядів відповідно до норм чинного законодавства України.

Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні, відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.

Учасник забезпечує суворе дотримання правил приймання продуктів, які використовуються під час надання кейтерингових послуг, а також умов і строків зберігання і реалізації продуктів, що швидко псуються. Продукти харчування, які використовуються під час надання кейтерингових послуг повинні мати, зокрема, упаковку (тару), кожна партія пронумерована, тобто на упаковці (тарі) повинна бути зазначена дата виготовлення, термін зберігання та термін реалізації, назва виробника.

Учасник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання та інвентарю.

Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сировини, яка повинна відповідати вимогам чинного законодавства України та з чітким дотриманням термінів реалізації з використанням власної матеріально-технічної бази Учасника, готові страви та вироби повинні доставлятись безпосередньо до місця надання послуг (закладу освіти) згідно договору про закупівлю.

Під час надання послуг Учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам Замовника, здійснюючи контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів та/або готових страв та виробів.

З метою проведення щоденного бракеражу харчових продуктів та/або готових страв і виробів, що постачаються у заклад освіти, відповідним наказом керівника закладу освіти створюється бракеражна комісія. Відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, керівник закладу освіти забезпечує своєчасне планування та організацію харчування у закладі, координує роботу бракеражної комісії та визначає склад бракеражної комісії відповідно до чинного законодавства України. Бракеражна комісія діє відповідно до затвердженого положення та норм чинного законодавства України. Інформація про проведений бракераж вноситься до відповідного бракеражного журналу окремо за кожним харчовим продуктом та готовою стравою, що надходять до закладу освіти, у хронологічному порядку. У разі встановлення недоброякісності харчових продуктів так/або готових страв, виявлення нестачі або надлишку харчового продукту та/або готової страви складається акт бракеражу. Недоброякісні харчові продукти та/або готові страви разом з актом бракеражу повертаються постачальнику, про що повідомляється засновнику (засновникам) відповідного закладу освіти. У такому разі постачальник повинен забезпечити постачання аналогічних харчових продуктів відповідно до умов договору в одноденний строк. У разі повернення постачальнику готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин (у відповідності до вимог п.24 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305) та забезпечено дотримання вимог щодо відбору і зберігання добових проб страв. Учасником має забезпечуватися щоденне надання контрольної порції та порції, з якої відбираються проби відповідно до п.30 постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.

5. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 442900,00 грн.. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився виходячи із потреби у закупівлі послуг з організації гарячого харчування на 2025 рік та відповідно до постанови КМУ від 20.11.2024 №1456 (із змінами) у співвідношенні 70%. – субвенція, 30% співфінансування із місцевого бюджету.

6. Розмір бюджетного призначення: 442900,00 гривень.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь