Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у 2022 році
Колочавською сільською радою забезпечується постійний контроль за виконанням Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації щодо розгляду звернень громадян.
Відповідальною особою за організацію діловодства за зверненнями громадян у Колочавській сільській раді визначено
Рущак Любов Іванівну –
завідувача сектору правової роботи відділу управління персоналом та правової роботи.
Для додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», встановлено жорсткий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, остаточним вирішенням проблем, що порушуються населенням, вишукуються для цього всі наявні матеріальні та фінансові можливості.
Постійно проводиться робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 розроблений та затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом сільської ради.
Так, за 2022 рік до Колочавської сільської ради надійшло 52 індивідуальних та колективних звернень.
Серед них індивідуальні - 51 , а
колективні 1.
Основну частину звернень, що надійшли в сільську раду,
становлять заяви – 95 %, скарги – 5 %.
Протягом 2022 року в своїх зверненнях громадяни порушили 53 питання
різної тематики. Переважають питання земельних відносин ( 12 заяв ) та
соціального захисту ( 18 заяв ).
Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян, за формою надходження надійшло: поштою – 32 звернень, електронною
поштою – 20.
Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом сільської ради вирішені позитивно 18 заяв, надано кваліфіковані роз’яснення – 34 .
Всі звернення громадян сільською радою розглянуті у встановлені законодавством строки, заявникам надані письмові відповіді.




