Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у 2024 році

Дата: 10.01.2025 17:30
Кількість переглядів: 16

Колочавською сільською радою забезпечується постійний контроль за виконанням Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних» актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації щодо розгляду звернень громадян.

Відповідальною особою за організацію діловодства за зверненнями громадян у Колочавській сільській раді визначено

Рущак Любов Іванівну –

завідувача сектору правової роботи відділу управління персоналом та правової роботи.
Для додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», встановлено жорсткий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, остаточним вирішенням проблем, що порушуються населенням, вишукуються для цього всі наявні матеріальні та фінансові можливості.

Постійно проводиться робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян і

потребують негайного вирішення.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 розроблений та затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом сільської ради.

Так, за 2024 рік до Колочавської сільської ради надійшло 195 індивідуальних та колективних звернень. Серед них індивідуальні - 194 , а

колективні 1. Основну частину звернень становлять заяви – 99 %, тоді як скарги становлять лише 1 %.

Протягом 2024 року в своїх зверненнях громадяни порушили 195 питань різної тематики. Переважають питання соціального захисту ( 116 заяв ) та земельних відносин ( 54 заяв ) .

Відповідно до запровадженого Класифікатора звернень громадян, за формою надходження надійшло: поштою – 89 звернень, на особистому

прийомі – 106.

Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом сільської ради вирішені позитивно 144 заяви, надано кваліфіковані роз’яснення – 51 .

У 2024 році спостерігається тенденція, що серед авторів звернень переважають категорії військовослужбовців та їхніх сімей, а також учасників бойових дій. Найбільше цю категорію громадян турбують питання соціального захисту, зокрема виплата матеріальної допомоги. Протягом року 35 військовослужбовцям або членам їхніх сімей була виплачена матеріальна

допомога, 3 сім’ям зниклих безвісти військовослужбовців та 5 сім’ям загиблих

військовослужбовців. Виплачено 17 громадянам матеріальну допомогу на поховання померлих родичів та 4 громадянам на лікування важкої хвороби.

У 2024 році Колочавською сільською радою було впроваджено ряд ініціатив для покращення роботи із зверненнями громадян, зокрема:

- створено систему електронного обліку звернень для прискорення їх розгляду;- організовано гарячу лінію, за допомогою якої громадяни можуть отримати консультації або залишити звернення через телефон.

Всі звернення громадян сільською радою розглянуті у встановлені законодавством строки, заявникам надані письмові відповіді.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь