Колочавська громада
Закарпатська область, Хустський район

Заходи

Візія сучасного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

28 лютого відбувся круглий стіл «Візія сучасного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами» кафедри психокорекційної педагогіки та реабілітології факультету спеціальної та інклюзивної освіти з нагоди відзначення 190 річниці Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, в якому мали змогу взяти наші фахівці.

11:24 28.02.2024

В інклюзивно-ресурсному центрі психологи провели тренінг з батьками "Психологічне здоров'я батьків є основою здоров'я дітей"

Сьогодні на базі КУ "Колочавського інклюзивно-ресурсного центру" психологи провели тренінг з батьками "Психологічне здоров'я батьків є основою здоров'я дітей".Метою тренігу було формування умінь і навичок батьків осіб з особливими освітніми потребами щодо збереження та зміцнення свого психічного здоров’я через оволодіння способами психічної саморегуляції та активізацію особистісних ресурсів.

11:26 23.02.2024

З Днем єднання!

З Днем єднання! Пам’ятаймо, що ми - сильні, рішучі та незалежні, бо ми разом! Перемоги нам, миру та добробуту!

11:33 16.02.2024

Фахівцями Колочавського інклюзивно-ресурсного центру активно проводиться комплекс психолого - педагогічні оцінки розвитку дитини та консультація батьків

     Фахівці КУ ,,Колочавського інклюзивно-ресурсного центру'' ( практичні психологи, вчителі-логопеди, олігофренопедагоги) продовжують проводити комплексні психолого - педагогічні оцінки розвитку дитини за такими напрямками: фізичного та мовленнєвого розвитку, когнітивної , емоційно- вольової та освітньої сфер. Також постійно проводиться консультаційна робота з батьками. 

13:43 14.02.2024

Психологічні ігри на піску

Пісочна терапія - одна з найцікавіших і найперспективніших методик психотерапії. Пісок - це унікальний матеріал, а заняття з ним - захопливий процес, який спонукає до творчості, розслабляє та надихає. Мета пісочної терапії - корекція поведінкових та емоційних розладів, порушення самоконтролю у всіх видах діяльності у дітей з особливими потребами.

14:13 05.02.2024

Про встановленя тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особистими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти

Доволі поширеним запитанням від педагогів є чи можуть учні з ООП продовжити навчання у ЗЗСО ще на один рік. Відповідь - у Постанові КМ України від 23 квітня 2003 р. № 585 “Про встановлення тривалості здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти” (із змінами) 

14:07 05.02.2024

Тренінг "Особливості сенсорної інтеграції дитини з особливими освітніми потребами..."

26 січня фахівці ІРЦ взяли участь у тренінгу «Особливості сенсорної інтеграції дитини з особливими освітніми потребами (освітніми труднощами): потенціал ресурсної та сенсорної кімнати» за напрямом: створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами. Тренінг провела завідувачка ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Воротинцева Олена Олександрівна на базі навчальної ресурсної/сенсорної кімнати , що діє при ЗІППО.

14:18 29.01.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь